USR afirmă că construirea noului terminal la Aeroportul Otopeni nu constituie o prioritate pentru ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Potrivit partidului, cozile interminabile de la Aeroportul Otopeni, întârzierile și servicii de slabă calitate, s-ar putea rezolva prin construirea noului terminal de călători, în condițiile în care actualul terminal a fost construit pentru o capacitate de 6 milioane de pasageri, iar traficul pe Otopeni a ajuns la circa 15 milioane și tot crește.
„În 2022, a amânat prin lege cu șase ani construirea noului terminal până în 2028. Nu a pornit nici măcar licitația pentru lucrări, deși studiul de fezabilitate este finalizat de vreo 10 ani, iar exproprierile, de cinci ani. Deși aeroportul are an de an profituri de sute de milioane de lei cu care ar putea porni construirea noului terminal, Sorin Grindeanu a decis să verse acești bani în sacul fără fund al lui Ciolacu, de unde se hrănesc sinecuriștii PSD-PNL”, afirmă USR.
Horațiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor, spune că Sorin Grindeanu nu a făcut nimic timp de trei ani pentru această investiție atât de necesară pentru principala poartă aeriană a României. „Actuala guvernare știe doar să ia cu două mâini dările de la români. Când e de oferit ceva înapoi, nici vorbă de servicii de secol 21 pentru oameni, ci doar îmbuibare pentru propriii speciali. Românii merită să se bucure de un terminal modern de mare capacitate și acasă, la Otopeni, nu doar în deplasările aeriene în alte colțuri ale lumii”, spune Horațiu Cosma.
Conform USR, în loc să se ocupe de construirea noului terminal, atât de necesar, Sorin Grindeanu a înscăunat zilele trecute, pentru încă patru ani, aceiași politruci la conducerea Aeroportului Otopeni. Contrar legii și avertismentelor Fondului Proprietatea, selecția „profesionistă” făcută din pix de Ministerul Transporturilor a scos la iveală fix aceiași administratori care au păstorit dezastrul din ultimii ani la principala poartă aeriană a României, conchide USR.
Citește și: