Metrorex a primit autorizația de construire pentru Lotul 1.2 al Magistralei 6 de metrou, marcând un pas important în avansarea Proiectului „Magistrala 6. 1 Mai – Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni”, potrivit unui comunicat de presă. Puteți consulta aici autorizația de construire.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Acest segment, denumit Secțiunea Nord, va lega capitala României de principala poartă aeriană, Aeroportul Internațional Henri Coandă, asigurând astfel o conexiune vitală în cadrul rețelei de transport european (TEN-T). Lucrarea este realizată de Asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S.-Somet SA, în baza contractului de proiectare și execuție lucrări de structură de rezistență semnat cu Metrorex S.A. pentru acest lot, care include un traseu de 7,6 km între Stațiile Tokyo și Aeroport Otopeni.  La acest moment Asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S.-Somet SA elaborează Proiectul Tehnic de Execuție necesar pentru emiterea Ordinului de Începere a Execuției Lucrărilor”, transmite Metrorex.

Segmentul de nord, Lotul 1.2, se întinde pe o distanta de 7,6 kilometri incluzând stațiile Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu și Aeroport Otopeni. Acest traseu va include, de asemenea, șase segmente de interstații: Tokyo – Washington, Washington – Paris, Paris – Bruxelles, Bruxelles – Otopeni, Otopeni – Ion I.C. Brătianu, și Ion I.C. Brătianu – Aeroport Otopeni.
„Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni” este unul de utilitate publică, de interes național, proiectarea și execuția secțiunii Nord fiind finanțată de la bugetul de stat și fonduri externe rambursabile – credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Noua linie de metrou va deservi o zonă cu un potențial ridicat de cerere pentru transport rapid, sigur și eficient. De asemenea, siguranța în trafic se va îmbunătăți semnificativ.

Reamintim că Metrorex a relansat în luna iulie licitația pentru arhitectura, șina și instalațiile Magistralei M6, după cum a scris Economedia aici. Valoarea estimată a contractului este de 1,66 miliarde lei, fără TVA, iar durata estimată a contractului este de 44 de luni.

Obiectul contractului sectorial îl reprezintă achiziția serviciilor de proiectare și a lucrărilor de execuție pentru lucrări de arhitectură, compartimentări, finisaje, instalații electromecanice, telecomunicații cale de rulare, inclusiv șina a 3 a și fir de contact aerian în toate stațiile de pe Magistrala 6 1 Mai – Aeroportul Internațional Henri Coandă. Sursele de finanțare ale contractului sunt asigurate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.