Volkswagen și micul concept ID Life, prezentat la IAA Munchen, cu preț de 20.000 de euro. Mașina va fi pusă în vânzare în 2025

vw, id life Sursa foto: Volkswagen

Alături de ceilalți producători auto germani, cel mai mare producător european, Volkswagen, a prezentat conceptul său, în stil crossover, ID Life, care reprezintă o mică mașină complet electrică bazată pe platforma MEB a VW Group. ID Life a fost dezvăluit la salonul auto IAA München și urmează să fie pus în vânzare în 2025.

Mașina de producție va folosi o versiune adaptată a platformei MEB, cu ampatamentul scurtat la aproximativ 2.500 mm de la 2.770 mm pentru ID3 compact.

„Versiunea de producție va costa între 20.000 și 25.000 de euro”, a spus Ralf Brandstaetter, CEO-ul companiei.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Scalarea platformei MEB pentru a include autoturisme mici și reducerea costurilor rezultată a fost „cheia intrării în segmentul de prețuri de 20.000 de euro”, a adăugat acesta.

Platforma MEB scurtată ar oferi, de asemenea, modele electrice mici atât pentru marca Skoda cât și pentru marca Seat Cupra de lux, a spus el, adăugând că familia de mașini mici va fi cel mai probabil construită în Spania.

„De asemenea, intenționăm să localizăm producția de baterii acolo”, a spus Brandstaetter.

Se așteaptă ca VW să numească micul său crossover electric ID1, cu un frate hatchback care urmează să apară mai târziu, în 2027, urmând să fie denumit ID2.

ID Life este echipat cu o baterie de 57 de kilowați-oră pentru a-i oferi o autonomie de 400 km, iar motorul electric a fost mutat în partea din față a mașinii, făcându-l primul model MEB cu tracțiune față.

Puterea de 231 CP a motorului e oferă mașinii un timp de accelerare de la 0 la 100 km / h (62 mph) de 6,9 ​​secunde.

VW a spus că mașina are un design care reduce complexitatea. Conceptul Life elimină un ecran de infotainment și folosește în schimb smartphone-ul sau tableta șoferului pentru a afișa informații. Dispozitivul se atașează magnetic la bord.

Multe dintre materialele utilizate în mașină sunt reciclate. De exemplu, este utilizat material textil pentru acoperișul detașabil, realizat din sticle de plastic reciclate și este atașat de fermoare. Interiorul în stil lounge folosește, de asemenea, sticle reciclate și tricouri vechi pentru a crea țesătura scaunului.

Mașina include cel mai recent sistem de operare infotainment VW, care poate fi actualizat prin actualizări over-air, care poate, de exemplu, să mărească puterea de la motorul electric sau să actualizeze sistemul de faruri cu matrice LED. Mașina are un proiector integrat care permite utilizatorilor să redea filme pe parbrizul mașinii.

Scaunele din față se pliază înainte pentru a permite utilizarea scaunelor din spate pentru a vizualiza mai bine filmele atunci când mașina e parcată.

VW nu a menționat nicio funcție autonomă de conducere automată.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: