O nouă rută comercială europeană: Răspunsul Europei la Canalul Suez începe să fie construit după o întârziere de 20 de ani

Chantier_rescindement_provisoire_avancement_juin_VD Sursa imagine: www.canal-seine-nord-europe.fr

Se lucrează, în sfârșit, la canalul francez Seine-Nord Europe (SNEC), o nouă rută comercială europeană majoră, care promite să stimuleze soarta economică a blocului, după cum relatează Euronews.com.

Când va fi finalizat în 2030, proiectul masiv de infrastructură de 107 km va crește semnificativ capacitatea de comerț fluvial mai ieftin, mai rapid și mai puțin poluant între Franța, Belgia și Țările de Jos, scrie publicația internațională.

Aceasta în contextul în care, în prezent, buna desfășurare a comerțului între cele trei națiuni este împiedicată de capacitatea limitată a Canal du Nord, mai îngust.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Sistemul fluvial învechit se luptă să facă față noii generații de nave de marfă supradimensionate care alimentează comerțul internațional. Accidentele de navigație și greutatea mare a traficului care încearcă să navigheze prin canal creează blocaje frustrante, care costă timp și bani prețioși întreprinderilor europene.

În ciuda necesității urgente a unei noi rute comerciale și a faptului că proiectul canalului a primit undă verde în 2003, decenii de dispute politice și dezacorduri privind finanțarea și ruta finală a canalului au blocat progresul, până în prezent.

SNEC reprezintă o investiție de 5,1 miliarde de euro a guvernului francez, a autorităților locale și a UE în viitorul economic și de mediu al regiunii.

Analiștii sugerează că noua rută ar putea elimina de pe drumurile Franței până la un milion de vehicule grele de marfă în fiecare an.

Dimensiunea proiectului este impresionantă, implicând șaizeci de poduri, trei poduri de canal, șapte ecluze și 700 de hectare de plantații ecologice.

Nicolas Ledoux, CEO al Arcadis France, care conduce proiectul, a declarat că acest proiect nu numai că va permite un transfer modal de la șosea la râu, dar va crea, de asemenea, “o valoare economică, logistică, agricolă și climatică adăugată pentru teritoriile pe care le traversează”.

Noul canal cu o lățime de 54 de metri va ocupa o secțiune a căii navigabile Sena-Escaut și va crea prima rețea fluvială din Europa cu capacitatea de a găzdui nave mari. Acesta va conecta bazinul Senei la principalele căi navigabile din nordul Franței și al Europei.

Arcadis France consideră că dezvoltarea canalului nu numai că va impulsiona economiile naționale, dar va stimula și creșterea economiilor locale din zonele pe care le traversează.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Care e legătura cu Canalul Suez ? Căutați titluri senzaționale ?
    Doamne Dumnezeule , cât de jos ați ajuns !
    In rest , numai de bine.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.