Directorul general al producătorului auto german Volkswagen a declarat că Uniunea Europeană ar trebui să ia în considerare ajustarea taxelor vamale planificate împotriva vehiculelor electrice fabricate în China pentru a ține cont de investițiile făcute în Europa, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„În loc de tarife punitive, ar trebui să fie vorba despre acordarea reciprocă de credite pentru investiții. Cei care investesc, creează locuri de muncă și lucrează cu companiile locale ar trebui să beneficieze atunci când vine vorba de tarife”, a declarat Oliver Blume, CEO-ul VW, pentru ziarul de duminică Bild am Sonntag un interviu.

Uniunea Europeană va continua să impună taxe vamale suplimentare pentru vehiculele electrice fabricate în China, a anunțat vineri executivul UE, chiar și după ce Germania, cea mai mare economie a blocului, și producătorii auto germani le-au respins, expunând o ruptură în cea mai mare dispută comercială cu Beijingul din ultimul deceniu.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Taxele propuse pentru vehiculele electrice construite în China, de până la 45%, ar costa producătorii auto miliarde de dolari în plus pentru a aduce mașinile în blocul comunicat și urmează să fie impuse începând de luna viitoare timp de cinci ani.

Comisia, care supraveghează politica comercială a blocului, a declarat că va contracara ceea ce consideră a fi subvenții chineze nedrepte după o investigație antisubvenții care a durat un an, dar a mai declarat vineri că va continua discuțiile cu Beijingul.

Blume de la VW a declarat pentru Bild am Sonntag că există riscul ca taxei de retorsiune din partea Chinei să afecteze producătorii europeni de automobile.