Restaurantul PAPILA din centrul Bucureștiului anunță finalizarea unui proces de modernizare, care a presupus o investiție de 65.000 de euro pentru retehnologizarea spațiului, extinderea echipei, a echipamentelor și schimbarea completă a meniului. În contextul noilor investiții, fondatorii preconizează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de lei.
Investițiile au fost realizate de proprietarii Maria Burachu și Gabriel Herdean, din fonduri proprii, iar fondurile au fost direcționate preponderent către echipamente în bucătărie și bar, pentru a îmbunătăți fluxul operațional. De asemenea, spațiul de bar a fost extins pentru a găzdui o selecție de băuturi premium, de la vinuri naturale la siropuri, infuzii și cocktailuri artizanale. Noul meniu a fost realizat de Andrei Junghietu, executive chef al restaurantului.
„PAPILA s-a dezvoltat organic, în ciuda momentelor dificile, precum pandemia, iar noile schimbări ne poziționează mai bine ca oricând să valorificăm acest potențial de creșterei”, povestește Gabriel Herdean, co-fondator al restaurantului.
Conform proprietarilor, în 2023, restaurantul a înregistrat o cifră de afaceri record de 4,2 milioane RON, o creștere de 50% comparativ cu anul 2021 și cu 27% comparativ cu 2022. În contextul noilor investiții, fondatorii preconizează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.
Proprietarii anunță și planuri de expansiune, respectiv lansarea unei noi locații concept: PAPILA RAMEN.
„Decizia de a deschide o locație de ramen vine nu doar din dorința noastră de a inova scena gastronomică locală, ci și din nevoia de a răspunde cererii uriașe din partea bucureștenilor. Duminică de duminică, la Ramen Sunday, mesele disunt rezervate în timp record, iar interesul enorm depășește capacitatea actuală a locației”, declară Maria Burachu, co-fondator PAPILA.
Au renunțat la parteneriatele cu platformele de livrări
Proprietarii anunță că o schimbare majoră în strategia PAPILA este renunțarea la parteneriatele cu platformele de livrări la domiciliu, o decizie luată “pentru a îmbunătăți calitatea experienței oferite în locație”. “Prin eliminarea livrărilor externe, PAPILA reușește să redea oaspeților atmosfera intimă și fluiditatea serviciului de care au fost privați în perioadele aglomerate cauzate de curierii externi”, transmit proprietarii.
În 2023, pe blogul Bolt apărea informația că serviciul de livrare a devenit esențial pe perioada pandemiei, iar Bolt Food a ajutat Papila să se adreseze unui nou segment de clienți. De când s-a alăturat platformei Bolt Food, Papila estima că a avut o creștere în vânzări de 50%.