Ryanair a avertizat că va transporta mai puțini pasageri decât a planificat vara viitoare, din cauza întârzierilor în livrarea avioanelor Boeing, companie aflată în criză, scrie Financial Times.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania aeriană low-cost este cel mai mare client al Boeing în Europa și este programată să primească 30 de aeronave între martie și iunie anul viitor, pentru a o ajuta să își îndeplinească obiectivele ambițioase de creștere.

„Nu vom primi toate cele 30 de aeronave, dacă vom primi 10, sau 15, sau 20 ne vom descurca bine . . . vom lua o decizie privind . . . încetinirea creșterii pentru vara anului 2025”, a declarat miercuri directorul executiv Michael O’Leary.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

O grevă a celui mai mare sindicat al Boeing a oprit producția la principalele sale fabrici din statul Washington, adăugându-se la criza declanșată de explozia în timpul zborului a unui panou de ușă la unul dintre avioanele sale în ianuarie.

La rândul său, Air France-KLM a declarat că a fost afectată de problemele motoarelor Pratt & Whitney cu comenzile sale Airbus A220, în timp ce Lufthansa a declarat că nu a mai văzut niciodată întârzieri ca cele pentru Boeing 777X, adăugând că acestea au ajuns la aproximativ cinci ani, notează Reuters.