Ryanair a avertizat că va transporta mai puțini pasageri decât a planificat vara viitoare, din cauza întârzierilor în livrarea avioanelor Boeing, companie aflată în criză, scrie Financial Times.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania aeriană low-cost este cel mai mare client al Boeing în Europa și este programată să primească 30 de aeronave între martie și iunie anul viitor, pentru a o ajuta să își îndeplinească obiectivele ambițioase de creștere.

„Nu vom primi toate cele 30 de aeronave, dacă vom primi 10, sau 15, sau 20 ne vom descurca bine . . . vom lua o decizie privind . . . încetinirea creșterii pentru vara anului 2025”, a declarat miercuri directorul executiv Michael O’Leary.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

O grevă a celui mai mare sindicat al Boeing a oprit producția la principalele sale fabrici din statul Washington, adăugându-se la criza declanșată de explozia în timpul zborului a unui panou de ușă la unul dintre avioanele sale în ianuarie.

La rândul său, Air France-KLM a declarat că a fost afectată de problemele motoarelor Pratt & Whitney cu comenzile sale Airbus A220, în timp ce Lufthansa a declarat că nu a mai văzut niciodată întârzieri ca cele pentru Boeing 777X, adăugând că acestea au ajuns la aproximativ cinci ani, notează Reuters.