Amazon se pregătește să lanseze o nouă platforma low-cost, care rivalizează cu Temu

Cumparaturi online pexels.com

Amazon.com impune plafoane stricte de preţuri pentru ceea ce comercianţii pot percepe pentru produsele lor pe o nouă platforma low-cost pe care gigantul comerţului electronic se pregăteşte să o lanseze, a relatat marţi The Information, citată de Reuters.

Potrivit News.ro, care citează publicațiile internaționale, limitele de preţ ale companiei includ 8 dolari pentru bijuterii, 13 dolari pentru chitare şi 20 dolari pentru canapele, potrivit The Information, care a citat mesaje de la Amazon către comercianţi.

Mesajele au inclus o listă de 700 de articole.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2
Victor Moraru si Marian Neacsu
oameni bagaje
multime, oameni, populatie, demografic, trecere de pietoni
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
bani, lei, finante, bancnote
bani, lei, finante, bancnote, bani numarati, impozit, taxe
Vladimir Putin, Xi Jinping, presedinte, rusia, china, moscova, kremlin, beijing, presedinte, china, rusia
bani, finante, lei, financiar, deficit
Gameloft Romania Cluj Napoca
onrc, registrul comertului
onrc, registrul comertului
Jerome Powell, FED
sticle vin
turism calatorii bani
Euro bani fonduri cheltuieli risipă fraude
bani, lei, finante, bancnote, bani numarati
Borhanci_Bazin-de-inot_01
Luca
onrc, registrul comertului
Pod Argeș Grădiștea București Giurgiu
bani, finante, lei, financiar, deficit
aeroport iasi plecari

Amazon intenţionează să livreze comenzi către clienţii americani direct de la o unitate din Guangdong, China, se arată în raport, adăugând că percepe vânzătorilor taxe mai mici de onorare pentru articolele vândute prin noua platformă.

”Explorăm mereu noi modalităţi de a lucra cu partenerii noştri de vânzări pentru a ne încânta clienţii cu mai multă selecţie, preţuri mai mici şi o mai mare comoditate”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon pentru Reuters, atunci când a fost contactat pentru un comentariu.

Compania lansează un site cu preţuri scăzute pentru a face faţă concurenţei site-urilor de reduceri precum Temu şi Shein, a căror popularitate a explodat datorită preţurilor lor scăzute.

Plafoanele de preţ, dacă sunt puse în aplicare, ar reprezenta o schimbare de strategie pentru Amazon, care în trecut nu a stabilit limite stricte pentru vânzătorii de pe platforma sa.

Acest lucru vine într-un moment în care compania vede semne de slăbiciune în vânzările cu amănuntul. Vânzările magazinelor sale online au crescut cu doar 5% în al doilea trimestru, încetinind de la o creştere de 7% în primul trimestru.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.