Amazon.com impune plafoane stricte de preţuri pentru ceea ce comercianţii pot percepe pentru produsele lor pe o nouă platforma low-cost pe care gigantul comerţului electronic se pregăteşte să o lanseze, a relatat marţi The Information, citată de Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit News.ro, care citează publicațiile internaționale, limitele de preţ ale companiei includ 8 dolari pentru bijuterii, 13 dolari pentru chitare şi 20 dolari pentru canapele, potrivit The Information, care a citat mesaje de la Amazon către comercianţi.

Mesajele au inclus o listă de 700 de articole.

Amazon intenţionează să livreze comenzi către clienţii americani direct de la o unitate din Guangdong, China, se arată în raport, adăugând că percepe vânzătorilor taxe mai mici de onorare pentru articolele vândute prin noua platformă.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

”Explorăm mereu noi modalităţi de a lucra cu partenerii noştri de vânzări pentru a ne încânta clienţii cu mai multă selecţie, preţuri mai mici şi o mai mare comoditate”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon pentru Reuters, atunci când a fost contactat pentru un comentariu.

Compania lansează un site cu preţuri scăzute pentru a face faţă concurenţei site-urilor de reduceri precum Temu şi Shein, a căror popularitate a explodat datorită preţurilor lor scăzute.

Plafoanele de preţ, dacă sunt puse în aplicare, ar reprezenta o schimbare de strategie pentru Amazon, care în trecut nu a stabilit limite stricte pentru vânzătorii de pe platforma sa.

Acest lucru vine într-un moment în care compania vede semne de slăbiciune în vânzările cu amănuntul. Vânzările magazinelor sale online au crescut cu doar 5% în al doilea trimestru, încetinind de la o creştere de 7% în primul trimestru.