VIDEO Cum se circulă pe primii 11 kilometri de pe autostrada A7 Buzău – Focșani, cu câteva ore înainte de inaugurare / Șeful CNAIR și un secretar de stat de la Transporturi au termene diferite pentru finalizarea autostrăzii Ploiești – Pașcani

autostrada Buzau Focsani primii 11 km cocoasa Sursa foto: Facebook/ Cristian Pistol

“Astăzi, la ora 17, dăm în trafic primii km de autostradă finalizați din fonduri PNRR, fiind vorba de cei 11 km aferenți Lotului Mândrești Munteni – Focșani ai Autostrăzii Moldova A7 (Buzău – Focșani)”, a scris joi pe facebook secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

El a postat și o filmare cu traseul pe care l-a parcurs cu câteva ore înainte de deschiderea circulației.

Lotul 4 Mândrești Munteni – Focșani Nord, cu o lungime de 10,94 kilometri, construit de constructorul băcăuan UMB, va fi primul care va fi dat în trafic din Autostrada A7 Ploiești – Pașcani, finanțată prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Analize Economedia

Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice

“Venind dinspre DN23 direcția Brăila, prin nodul rutier DN23 x A7 am accesat Lotul 4 al A7, am parcurs cei 11 km aferenți, am urmat drumul de legătură până în DN2, am urmat sensul giratoriu și ne-am întors pe drumul legătură înapoi pe autostradă, ieșind spre Focșani Sud.

Așa cum v-am obișnuit înainte de fiecare dare în trafic a unui obiectiv, vă prezint o 𝘀𝗶𝗺𝘂𝗹𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝘀𝗲𝘂 parcurs cu mașina pe toți cei 11 km ai amplasamentului, plus drumurile de legătură.

Autostrada Moldova #A7 este prima autostradă a României aflată integral în execuție (13 loturi, 320 km), iar, la final, va lega Moldova de Muntenia și prin infrastructură rutieră. A fost prevăzută în 𝗣𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝘂𝗹 𝗜𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝟮𝟬𝟮𝟭-𝟮𝟬𝟯𝟬 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021 și reprezintă cel mai mare proiect de infrastructură rutieră finanțat din #PNRR.”, a explicat secretarul de stat.

 


Potrivit termenelor oficiale, doar 4 din cele 13 loturi în execuție ale A7 trebuie deschise în 2024, dar Ministerul Transporturilor a promis că, pe lângă primele două loturi ale secțiunii Ploiești – Buzău (49 km), vor fi gata și toate cele 4 loturi UMB dintre Buzău și Focșani (doar loturile 1 și 4 au termen toamna 2024).

La rândul său, despre această inaugurare a scris ieri și directorul CNAIR, Cristian Pistol.

“Mobilizare din teren a constructorilor și ritmul lucrărilor fac posibil ca, până la finalul acestui an, să se circule pe încă 120 de km ai autostrăzii Moldovei (A7). Se vor mai deschide, în scurt timp, Loturile 1, 2 și 3 ale sectorului de autostradă Buzău-Focșani (71,5 km). Este foarte posibilă deschiderea Loturilor 1 și 2 ale Autostrăzii #Ploiești – #Buzău (49,35 km), tot anul acesta.
Dacă se menține același ritm, sunt convins că, la finalul anului 2025, se va circula pe toată Autostrada Moldovei (319 km) de la #Ploiești la #Pașcani!”, a menționat Pistol.

Scrioșteanu, însă, a spus că această deschidere completă a Autostrăzii Moldovei ar putea acea loc în primăvara lui 2026.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Bravo ! I-ați prins ! Și i-ați dat în vileag !
    Unul spune că dacă lucrurile vor merge in același ritm e posibil ca la sfârșitul lui 2025 să se circule de la Ploiești la Pașcani.
    Celălalt mai rezervat spune ca se va circula in primăvara lui 2026 , cca trei luni mai târziu.
    Sunt niște opinii . Și ce faceți dvs. ? Subliminal inoculați ideea că nu știe stânga ce face dreapta.
    Ce penibil !
    Poate ar trebui tovarășa Redacție să fiți mai atentă la redactarea corectă a materialelor atât din punct de vedere gramatical cât și din cel al informației corecte.
    Să nu mai repetați aceeași informație in articole pretins diferite , informație preluată cu copy-paste.
    I-ați criticat pe cei doi oficiali , pentru care nu am niciun pic de respect , acum suportați și dvs. critica unui cititor.
    In rest numai de bine.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.