OpenAI lansează un produs de căutare pentru toți utilizatorii chatbotului său ChatGPT începând de luni, intensificându-și rivalitatea cu motorul de căutare Google al Alphabet, scrie Bloomberg.
Produsul, denumit ChatGPT Search, va fi disponibil pentru orice utilizator care este conectat cu un cont pentru chatbot în aplicațiile mobile și pe site-ul web al companiei, a anunțat startup-ul de inteligență artificială. OpenAI a pus anterior opțiunea de căutare la dispoziția abonaților.
În urma succesului viral al ChatGPT de la sfârșitul anului 2022, companiile de tehnologie s-au grăbit să includă inteligența artificială generativă într-o listă lungă de servicii, inclusiv căutarea online. Susținătorul OpenAI, Microsoft, și Google și-au revizuit produsele de căutare pentru a include mai multe funcții de IA conversațională.
Ca parte a lansării extinse, utilizatorii OpenAI vor putea să facă din această funcție motorul lor de căutare implicit prin intermediul browserului web, a declarat compania. OpenAI a demonstrat, de asemenea, o nouă opțiune care va permite utilizatorilor să pună întrebări – cum ar fi despre activitățile care trebuie făcute în Zurich înainte de Crăciun – iar chatbotul să răspundă verbal.
Produsul de căutare extins a fost anunțat în cea de-a opta zi a ceea ce startup-ul a declarat că vor fi 12 zile de evenimente de produs transmise live. OpenAI a folosit seria de lansări pentru a introduce o nouă opțiune de abonament ChatGPT Pro mai scumpă și pentru a începe să implementeze un instrument de generare video AI numit Sora.