În fiecare săptămână, 400 de milioane de oameni folosesc modelele lingvistice dezvoltate de OpenAI, precum ChatGPT, transmite News.ro, care citează CNBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Anunţul, făcut de compania americană într-un interviu acordat CNBC, subliniază, încă o dată, cât de rapid creşte numărul de utilizatori ai produselor OpenAI.

În doar două luni, după ce în decembrie anunţa atingerea pragului de 300 de milioane de utilizatori, OpenAI a crescut cu încă 100 de milioane de utilizatori.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

De remarcat că numărul se referă la utilizatorii care folosesc soluţiile companiei la nivel de săptămână, nu de lună.

De asemenea, numărul are în vedere toţi utilizatorii, iar compania nu spune câţi utilizatori plătesc abonament în acest sens.

OpenAI spune, totuşi, că are două milioane de utilizatori enterprise care plătesc abonament şi că nivelul de utilizare al acestora s-a dublat din septembrie până acum.

Cert este că, în acest moment, compania se concentrează pe creşterea numărului de utilizatori, înainte să pună accent pe monetizarea acestora.