În fiecare săptămână, 400 de milioane de oameni folosesc modelele lingvistice dezvoltate de OpenAI, precum ChatGPT, transmite News.ro, care citează CNBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Anunţul, făcut de compania americană într-un interviu acordat CNBC, subliniază, încă o dată, cât de rapid creşte numărul de utilizatori ai produselor OpenAI.

În doar două luni, după ce în decembrie anunţa atingerea pragului de 300 de milioane de utilizatori, OpenAI a crescut cu încă 100 de milioane de utilizatori.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

De remarcat că numărul se referă la utilizatorii care folosesc soluţiile companiei la nivel de săptămână, nu de lună.

De asemenea, numărul are în vedere toţi utilizatorii, iar compania nu spune câţi utilizatori plătesc abonament în acest sens.

OpenAI spune, totuşi, că are două milioane de utilizatori enterprise care plătesc abonament şi că nivelul de utilizare al acestora s-a dublat din septembrie până acum.

Cert este că, în acest moment, compania se concentrează pe creşterea numărului de utilizatori, înainte să pună accent pe monetizarea acestora.