Rețeaua de cofetării Dulcinella România va investi până la 3 milioane de euro pentru a extinde afacerea în zona B2B, de unde estimează că va veni circa 40% din cifra de afaceri

Cofetaria Dulcinella _ design conform rebrandingului Sursa foto: Dulcinella România

Dulcinella România, rețea românească de cofetării și patiserii cu rădăcini basarabene, anunță că va investi până la 3 milioane de euro pentru a extinde afacerea în zona B2B (business to business), de unde estimează că va veni circa 40% din cifra de afaceri a companiei, în 2025.

Anul trecut, zona B2B a reprezentat aproximativ 15-20% din veniturile Dulcinella, a transmis compania.

În acest context, rețeaua a anunțat și un parteneriat cu platforma digitală Bocado, principala sursă de aprovizionare pentru clienții din sectorul HoReCa care, împreună cu investițiile, va crea o infrastructură adecvată expansiunii.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Vânzările prin această platformă sunt estimate să reprezinte 10-15% din totalul vânzărilor B2B până la finalul anului acestuia. Clienții vizați prin acest parteneriat sunt cafenele și restaurante, lanțuri hoteliere și de catering, magazine de specialitate și rețele de retail. Produsele pe care Dulcinella România le pune la dispoziția Bocado și clienților din zona de B2B sunt torturi și prăjituri artizanale, patiserie fină, deserturi tradiționale basarabene și românești, produse fără zahăr și alternative sănătoase.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -
Sursa foto: Dulcinella România

„Pentru noi, parteneriatul cu Bocado nu este doar despre distribuție, ci despre conectarea directă cu profesioniștii din HoReCa, despre eficiență și despre oferirea unor soluții adaptate realității din industrie. Ne dorim să aducem mai aproape gustul autentic al produselor noastre, într-un mod simplu și accesibil, iar această colaborare ne permite să răspundem rapid cerințelor pieței”, a declarat Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group.

De asemenea, Dulcinella are în plan deschiderea la Târgu Neamț a unei fabrici cu o suprafață de producție de 4.700 de mp, pentru atingerea unei cifre de 10 milioane de euro, în creștere cu 30% față de 2024.

Totodată, pe terenul achiziționat lângă București, la Cernica, rețeaua își propune să construiască un hub logistic, pentru depozitarea produselor congelate dezvoltate pentru clienții B2B, cu o suprafață de până la 7.000 de mp.

„Cel mai important lucru care ne ajută în atingerea așteptărilor pe zona de B2B este garanția că produsele Dulcinella sunt din ingrediente naturale, fără conservanți sau arome artificiale, preparate după rețete autentice, iar acest lucru se întâmplă cu fiecare comandă. E cartea noastră de vizită cea mai importantă pentru clienții din HoReCa”, a adăugat Sergiu Diaconu.

Sursa foto: Dulcinella România

Extinderea portofoliului de produse și extinderea internațională

Pentru a susține creșterea B2B, Dulcinella își extinde portofoliul cu produse congelate special concepute pentru HoReCa. Acestea vor avea un termen de valabilitate extins și ambalaje speciale.

„Cele mai importante inițiative din zona de B2B pentru noi sunt: parteneriatele cu rețelele de retail și supermarketuri, care oferă volum mare și stabilitate, precum Metro, OMV, colaborările cu HoReCa, unde produsele noastre premium sunt foarte apreciate în lanțurile de cafenele și restaurante precum Gloria Jeans Coffee, Tucano Coffee, Ted’s Coffee, Hilton; și produsele sub marcă privată (white label)”, a subliniat Sergiu Diaconu.

Pe lângă dezvoltarea din România, Dulcinella își extinde prezența internațională. După consolidarea activității în Marea Britanie, Spania, Franța și Bulgaria, compania are planuri de intrare pe piețele din Germania, SUA și Emiratele Arabe Unite.

Expansiunea rețelei de cofetării

Pe lângă dezvoltarea pe segmentul B2B, Dulcinella continuă expansiunea rețelei proprii de cofetării și patiserii. În prezent, compania operează 20 de locații în orașe precum București, Brașov, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni, iar până la finalul anului vizează 50 de locații. Extinderea se va concentra inițial pe orașele situate la aproximativ 150 km de București și pe zona Moldovei, unde infrastructura de producție este bine dezvoltată.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.