VIDEO Autostrada Unirii (A8): CNIR semnează joi cu UMB pentru cel mai lung lot, Ditrău – Grințieș (38 km), cu o valoare de 6,14 miliarde lei

Autostrada Unirii A8 Ditrău Grințieș

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) semnează joi cu constructorul român Umbrărescu, în asociere cu Euro-Asfalt, un constructor din Bosnia-Herțegovina, contractul pentru construcția unui lot nou pe Autostrada Unirii (A8), respectiv cel mai lung lot Ditrău – Grințieș (38 km), cu o valoare de 6,14 miliarde lei. UMB a fost desemnat deja câștigător și pe lotul montan Pipirig – Vânători Neamț (Leghin), pe lotul 1C Sărățeni – Joseni, unde a fost singurul ofertant, și se bate cu turcii pentru lotul Grințieș – Pipirig (31,5 km), cel mai dificil lot al secțiunii montane.

La evenimentul care va avea loc în data de 20 martie, începând cu ora 10.00, va participa și ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.

Oferta Asocierii SA&PE Construct (Lider) – Tehnostrade S.R.L. – Euro Asfalt D.O.O-Spedition UMB a fost desemnată câștigătoare a contractului, valoarea ofertei fiind de 6,14 miliarde de lei (aprox. 1,2 miliarde de euro) fără TVA.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru realizarea lotului cu o lungime de 37,9 kilometri, care se desfășoară în județele Harghita și Neamț, Asocierea formată din constructori din România și Bosnia – Herțegovina are termen de 54 de luni, din care 14 luni pentru etapa de proiectare și 40 de luni durata de execuție. Finanțarea lucrărilor este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Transport 2021-2027 și din fonduri de la Bugetul de Stat.

Pe traseu vor fi construite inclusiv:
• 19 tuneluri
• 63 de poduri și viaducte.

Lungimea totală a tunelurilor și a viaductelor (21 km) reprezintă 57% din lungimea întregului lot.

Pe traseul lotului 2A este prevăzut un nod rutier la Ditrău (conexiune cu DN 12 în jud. Harghita), iar la Est, în județul Neamț, conexiune cu Lotul 2 B Grințieș – Pipirig, o descărcare provizorie pentru a asigura funcționarea independentă a acestui lot.

Anterior, CNIR a atribuit asocierii SA&PE Construct SRL (lider) – Tehnostrade SRL – Spedition UMB – Euro Asfalt contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 1C Sărăţeni – Joseni de pe traseul secţiunii montane a Autostrăzii Unirii A8. Valoarea ofertei a fost de 4,94 miliarde lei, iar durata de realizare este de 54 de luni. De asemenea, asocierea UMB – Euro-Asfalt a fost desemnată câștigătoare a licitației și pentru lotul montan Pipirig – Vânători Neamț (Leghin) (19 km) de pe Autostrada Unirii A8. UMB se bate cu turcii de la Mapa și pentru construcția lotului Grințieș – Pipirig (31,5 km), cel mai dificil lot al secțiunii montane, prima autostradă cu tuneluri prevăzute cu 3 benzi pe sens. Pentru lotul 1 D Joseni – Ditrău (14,4 km), cele 5 oferte sunt în etapa de evaluare.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.