Podul Ruse-Giurgiu va fi închis circulaţiei pe data de 27 martie, din cauza lucrărilor majore de reparaţie, informează Agenţia pentru Infrastructură Rutieră din Bulgaria (API).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Circulaţia autoturismelor va fi restricţionată între orele 9:00-21:00, iar circulaţia camioanelor va fi oprită până la 24 de ore – de la ora 9:00, pe 27 martie, până la ora 9:00, pe 28 martie.

De la demararea reparaţiei, începând cu data de 10 iulie anul trecut, toate lucrările de construcţie s-au desfășurat zilnic, fără oprirea traficului, iar activităţile au fost organizate, astfel încât vehiculele să circule în două sensuri pe banda pe care nu se lucra.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Etapa actuală a lucrărilor de construcţie – turnarea de amestecuri de beton pentru conectarea zonelor între noile panouri de beton armat ale segmentului de estacadă a podului – necesită interzicerea circulaţiei, cel puţin în primele 12 ore de la turnarea lor, pentru a se asigura o legătură solidă între panouri şi rezistenţa betonului. Respectarea acestei cerinţe tehnologice din procesul de construcţie impune oprirea completă a traficului”, explică API.

Agenţia îşi cere scuze şoferilor pentru inconvenienţele create, dar subliniază că lucrările de reparaţie ale podului sunt necesare şi urgente.

În perioada opririi traficului pe pod, şoferii de tiruri vor putea utiliza parcările şi zonele de odihnă din regiunile Ruse, Veliko Tărnovo, Iambol şi Haskovo.

Există şi rute alternative.

În timpul opririi circulaţiei pe podul Ruse-Giurgiu, nu vor putea fi utilizate rutele de transport care includ acest tronson pentru vehiculele de peste 3,5 tone.

Administraţia naţională a taxei de drum încurajează toţi transportatorii să îşi planifice rutele din timp şi să utilizeze opţiuni alternative de circulaţie.

Tronsonul pe teritoriul Bulgariei al podului are o lungime totală de 1,057 kilometri. De la punerea sa în funcţiune în urmă cu 70 de ani, în 1954, nu au fost efectuate lucrări majore de reparaţie, reaminteşte API. În urmă cu peste 22 de ani, au fost consolidate îmbinările, iar în 2011, a fost înlocuită hidroizolaţia şi asfaltul.