Linia de tren Craiova – Caransebeș: CFR a desemnat Asocierea TrackWorks pentru reabilitarea lotului Craiova – Filiași

Linia de cale ferată Craiova - Drobeta Turnu Severin - Caransebeş Sursa foto: Facebook/ CFR Infrastructrura

CFR Infrastructură a desemnat Asocierea TrackWorks formată din Alstom Transport și Terna Tourist Technical and Maritime Societe Anonyme drept câștigătoare pentru reabilitarea lotului Craiova – Filiași (aproape 38 km) de pe  linia feroviară Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș.

Oferta financiară a Asocierii TrackWorks a fost de 2,03 miliarde lei fără TVA, criteriul aplicat fiind Cel mai bun raport calitate-preț.

Contractul de achiziție publică va fi încheiat de ambele părți la finalul perioadei legale de contestații.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Sursa de finanțare va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2021 – 2027, de la Bugetul de Stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de 117 luni, din care:

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

– durata estimată de proiectare şi execuţie a lucrărilor – 54 luni, respectiv: 12 luni proiectare și 42 luni execuție lucrări;
– perioada de garanție – 60 luni;
– durata activităților după aprobarea recepției finale – 3 luni.

Valoarea totală estimată a contractului pentru Proiectarea și Execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean” – LOT 1: CRAIOVA (CAP X) – FILIAȘI (CAP Y), KM 248+760 – KM 286+735, inclusiv servicii/lucrări similare, este cuprinsă în intervalul 2.282.592.414,03 lei – 2.717.242.997,99 lei fără TVA.

Principalele obiective preconizate sunt:

– Îmbunătățirea infrastructurii pentru creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între viteza de 120 km/h și cea de 160 km/h;
– Modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);
– Mărirea capacității de tranzit;
– Asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce privește sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații și haltele de mișcare, facilitățile pentru persoanele cu dizabilități;
– Modernizarea stațiilor (inclusiv haltele de mișcare) de pe această linie, îmbunătățind condițiile pentru utilizatorii transportului feroviar;
– Înlocuire poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
– Construcția drumurilor de întreținere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
– Reabilitarea/Modernizarea clădirilor stațiilor de călători, incluzând construcțiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
– Montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
– Instalații de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
– Reducerea valorii maxime a declivității pe secțiunile unde aceasta depășește 18 ‰.

Secțiunea Craiova – Caransebeș are o lungime totală de 225 km.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.