Wolt România va deschide un hub de tehnologie la Timișoara, al treilea la nivel global pentru compania de food delivery, după cele din Berlin și Helsinki. Anunțul a fost făcut miercuri de Alin Șerban, General Manager Wolt România, în cadrul unei conferințe de presă în care a subliniat atât potențialul echipei locale de IT, cât și evoluțiile recente din preferințele culinare ale românilor, cu accent pe mâncarea asiatică, aflată într-o ascensiune constantă, scrie G4Food.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Sunt două hub-uri tech Wolt în lume – la Berlin și Helsinki – ceea ce înseamnă că, din nou, IT-ul românesc își arată valoarea. Echipa noastră din România va deveni un tech hub. Așa cum arată lucrurile acum, într-un timp relativ scurt vom putea să creștem echipa existentă și să angajăm oameni noi care să lucreze la proiectele Wolt”, a declarat Alin Șerban. În prezent, echipa tehnică locală numără 70 de dezvoltatori.
Șerban a precizat că filosofia companiei se bazează pe inovare internă, nu pe compararea cu competiția. „Pe partea de food delivery, diferența o face modul în care dispecerizezi comenzile, cât de bun e softul tău. Tehnologia contează, dar fără echipă nu funcționează. Hiperlocalizarea este esențială – ce funcționează în București nu e valabil automat în Tel Aviv sau Berlin”, a explicat el.
În prezent, aplicația Wolt este activă acum în 34 de orașe din România. Intrarea pe piața locală a venit după achiziția Tazz, prima astfel de mutare făcută de Wolt la nivel global – în mod obișnuit, compania deschide operațiuni „greenfield”.
„Am schimbat peste noapte hainele și gențile curierilor. Primul oraș lansat a fost Arad – nu a mers și am învățat din greșeli. (…) Nu ne-am așteptat la un număr atât de mare de comenzi. Am avut probleme pe partea de customer service și livrare, dar ne întoarcem către clienți, ne cerem scuze și oferim vouchere. Nu suntem aici pentru o lună, ci pentru zeci de ani”, a subliniat Alin Șerban.