Lucrările pentru construcţia celor 4,5 kilometri ai lotului 4 al A0 Nord (Pantelimon – Glina) au depăşit 70%, a anunțat directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Constructorul român (UMB) este mobilizat în şantier cu 420 de muncitori şi 180 utilaje. Se lucrează acum în special la fundaţiile de susţinere a tablierului metalic de la podul peste lacul Cernica în lungime de 1.274 metri”, a scris Cristian Pistol, pe pagina sa de Facebook.

La sfârşitul lunii iulie 2025, antreprenorul va începe montarea tablierului metalic.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

“Dacă antreprenorul îşi va menţine mobilizarea şi ritmul actual de lucru, lucrările vor fi încheiate în această toamnă, deşi termenul contractual de finalizare este primăvara anului 2026”, a adăugat Pistol.

Lotul 4 al A0 nord are o lungime de 4,47 km, o valoare de 312,63 milioane de lei, fără TVA (finanţare prin Programul Transport) și este construit de Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL.