Producătorul italian de băuturi spirtoase Campari Group a anunţat joi vânzarea mărcilor sale Cinzano şi Frattina pentru 100 milioane de euro către rivalul intern Caffo Group 1915, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Înfiinţată în 1757, marca de vermut Cinzano a fost cumpărată de Campari în 1999, în timp ce marca de grappa Frattina este o achiziţie mai recentă, parte a unei tranzacţii din 2014.

Noul director general al Campari, Simon Hunt, a afirmat că vânzarea “marchează un pas cheie al strategiei de eficientizare a portofoliului, prin renunţarea la unele active, pentru a ne concentra pe mărcile de bază”.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Atât Cinzano cât şi Frattina au de asemenea producţie de vin spumant, alături de vermut şi grappa, pentru care sunt faimoase cele două branduri.

În 2024 Cinzano şi Frattina au fost responsabile pentru 2% din vânzările nete ale Campari, vânzările celor două mărci totalizând 75 milioane de euro.

Finalizarea tranzacţiei este aşteptată până la finalul acestui an.

Consilierul financiar pentru această tranzacţie a fost grupul bancar italian Mediobanca.