Sales Partner, startup de digitalizare și optimizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează să atragă o finanțare de un milion de euro anul acesta pentru continuarea dezvoltării soluției și extindere în Europa, în special în Marea Britanie, Cehia și Germania. De asemenea, fondatorii companiei își doresc creșterea veniturilor lunare recurente (MRR) la 125.000 de euro, mai mult cu 150% față de anul trecut, iar 20% din venituri să fie obținute din afara României.
Sales Partner este o soluție enterprise dedicată dealerilor auto, care îmbină modulele CRM și ERP pentru a optimiza operațiunile interne și relația cu clienții în procesul de vânzare, post-vânzare și service. Astfel, Sales Partner ajută consultanții de vânzări și recepționerii de service să își desfășoare activitatea mai eficient. De exemplu, în cazul vânzărilor, soluția captează lead-uri din surse externe precum site-uri online și le alocă specialiștilor pe baza unor criterii prestabilite. Ulterior, consultantul se poate concentra pe a răspunde întrebărilor clienților și a negocia prețul, în timp ce Sales Partner generează documentele necesare (contractul de vânzare-cumpărare), gestionează stocurile, creează oferte personalizate și programează test drive-uri. Pentru clientul final, soluția poate oferi informații despre reviziile viitoare sau stadiul comenzilor.
Fondatorii Sales Partner sunt Felicia și Sorin Bârsan, alături de Mihai Turcu, specialiști cu 20 de ani de experiență în domeniul dezvoltării de business, respectiv în IT, care în 2020 au început să dezvolte o soluție de digitalizare a operațiunilor auto în cadrul Unit Vision, o companie IT pentru automatizarea și optimizarea businessului pe care au lansat-o în 2007. Creșterea puternică a soluției Sales Partner i-a determinat pe cei doi cofondatori ca în februarie 2023 să facă un spin-off din Unit Vision, Sales Partner devenind astfel o companie de sine stătătoare.
Investiția fondatorilor în Sales Partner a fost de 400.000 de euro, iar în 2023 startup-ul a primit o finanțare de 250.000 de euro din partea fondului de investiții Fortech Investments. De asemenea, Sales Partner este alumni Startup Reaktor, primul accelerator Go-To-Market din Europa de Sud-Est, lansat de Romanian Tech Startups Association – ROTSA în parteneriat cu Techcelerator având parteneri EIT Digital, Techangels, Seedblink.
Au obținut o rundă bridge de 250.000 de euro anul acesta
Compania are în portofoliu 27 de clienți, printre care dealeri auto cu mai multe locații, showroom-uri auto monomarcă, producători și importatori, toți însumând 65 de spații de vânzare și service.
Pentru 2025, cofondatorii estimează venituri recurente lunare (Monthly Recurring Revenue -MRR) de 125.000 de euro, mai mult cu 150% comparativ cu anul trecut. Avansul este determinat de lansarea recentă a modulului de service care va genera dublarea veniturilor, dar și ca urmare a extinderii în Europa.
Pentru a-și atinge obiectivele de dezvoltare internațională, cofondatorii Sales Partner vor să atragă o finanțare de un milion de euro în a doua jumătate din 2025, compania obținând anul acesta o rundă bridge de 250.000 de euro. Finanțarea va fi utilizată pentru vânzări, creșterea echipei, adaptarea soluției software la cerințele din țările vizate.
Managementul își propune să câștige minimum cinci clienți din Europa anul acesta, în special din Marea Britanie, Cehia și Germania, care să genereze 25.000 de euro lunar (aproximativ 20% din veniturile totale). În prezent, cofondatorii sunt în negocieri avansate pentru semnarea de contracte cu mai mulți clienți din cele trei piețe.
„Viziunea noastră este ca Sales Partner să devină una dintre primele trei soluții de tehnologie din Europa pentru sectorul auto. Am integrat Inteligența Artificială pentru a avea un potențial mare de scalare și pentru a schimba semnificativ domeniul retailului auto, care în prezent este unul destul de tradițional din punct de vedere digital. Am dezvoltat o tehnologie care poate gestiona cele mai importante operațiuni când vorbim despre vânzarea sau închirierea unei mașini, ajutând dealerii auto să economisească timp, să îmbunătățească experiența clientului final și să crească eficiența operațiunilor”, a afirmat Felicia Bârsan, cofondatoare a Sales Partner.
În 2023, fondatorii Sales Partner au devenit alumni Startup Reaktor, primul accelerator Go-To-Market din Europa de Sud-Est, lansat de Romanian Tech Startups Association – ROTSA, o organizație care reprezintă interesele fondatorilor startup-urilor de tehnologie.
„Startup Reaktor a fost un program intensiv care ne-a trecut prin tot ceea ce înseamnă un business. Chiar a fost un program de la A la Z. Când ne-am înscris, noi făceam o parte semnificativă din ceea ce am aflat că trebuia să facem, dar a fost un exercițiu foarte bun pentru că astfel ne-am uitat la business mai structurat, am aflat informații și, mai ales, am discutat cu oameni. Faptul că am cunoscut mentori și alți antreprenori mi s-a părut foarte valoros pentru că astfel am aflat cu ce se confruntă și ei. Tot antrenamentul, inclusiv faptul că programul se termină cu o sesiune de pitching, mi se pare extrem de important. Sesiunea Demo Day este un exercițiu care trebuie neapărat făcut. Este un program pe care l-am recomandat și știu că sunt fondatori cărora le-am vorbit despre Startup Reaktor și care urmează să prezinte în pitchingul care se apropie”, a declarat Felicia Bârsan.
„Alumni Focus” este un proiect prin care Romanian Tech Startups Association – ROTSA, Techcelerator și DiFine PR își propun să promoveze startup-urile românești de viitor, care au viziune, clienți și vor să se extindă internațional.
“Alumni Focus este o inițiativă prin care continuăm activitățile din cadrul Techcelerator și Startup Reactor. Dacă în Techcelerator ne concentrăm pe investment readiness, mai exact pe a susține startup-urile să atragă runde de investiții, iar în Startul Reaktor pe a-și valida ideile și a se extinde internațional, prin Alumni Focus evidențiem acei fondatori cu viziune clară și care pun foarte bine în practică cunoștințele acumulate în programele noastre datorită lucrului cu echipa specială de go-to-market. Unele dintre aceste startup-uri au deja tracțiune și se extind internațional, cum este cazul Sales Partner, dar sunt și fondatori mult mai la început de drum. Astfel, Alumni Focus este un proiect pe care îl considerăm esențial pentru fondatorii care au fost în programele noastre, pentru investitori, dar și pentru cei care găsesc inspirație în parcursul altor antreprenori”, a declarat Cristian Dascălu, Managing Partner Techcelerator&Președinte ROTSA.
Romanian Tech Startups Association – ROTSA este o organizație care reprezintă interesele fondatorilor startup-urilor de tehnologie din România care în 2021 a lansat Startup Reaktor, primul accelerator Go-To-Market din Europa de Sud-Est. Acesta este dedicat startup-urilor tech early-stage din Europa de Sud-Est care doresc validare și extindere internațională rapidă, în special în primele 10 țări din punct de vedere economic din Europa de Vest, Marea Britanie și zona scandinavă.