Un moment viral Coldplay Kiss-Cam a scos în evidență o companie IT puțin cunoscută: probabil nu ați auzit de ei până acum, dar Astronomer lucrează în domeniul integrării și gestionării datelor pentru companii precum Apple și Ford, scrie The Wall Street Journal.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Aceasta a devenit cunoscută după ce Andy Byron, CEO-ul companiei a fost surprins de o „kiss cam” alături de șefa de la HR, Kristin Cabot. Potrivit New York Post, Byron este căsătorit cu Megan Kerrigan Byron, iar Cabot a divorțat recent de soțul ei, Kenneth Thornby, în 2022.
Între timp, compania americană de tehnologie şi-a suspendat directorul general, după cum a relatat BBC.
Andy Byron, directorul general al companiei de tehnologie Astronomer din New York, a demisionat din funcție după ce a fost văzut îmbrățișând o angajată la un concert Coldplay, potrivit unei declarații citate de CNN.
Consiliul de administrațieal Astronomer a acceptat demisia lui Byron și va începe căutarea următorului său director general, potrivit declarației.
În urma videoclipului viral cu Byron, au început să circule online presupuse declarații ale lui Byron în care acesta recunoștea situația. Astronomer a declarat într-o postare anterioară pe LinkedIn că Byron „nu a făcut nicio declarație” și că „rapoartele care spun altceva sunt incorecte”. Această declarație a abordat, de asemenea, identificarea eronată a unei a treia persoane care apare în clipul care circulă pe internet în ziua următoare publicării videoclipului.
„Partea bună este că acum am auzit cu toții de Astronomer, nu?” a scris pe LinkedIn Liz Leslie, un director de marketing digital din San Francisco.
Căutări pe Google: “Ce este Astronomer?”
Conform WSJ, căutările pentru „Ce este Astronomer” au crescut pe Google după ce Andy Byron, directorul executiv al companiei, a fost surprins în timp ce se giugiulea cu Kristin Cabot, înainte de a ieși din raza vizuală a jumbotronului de la stadionul Gillette din Boston.
„Fie au o aventură, fie sunt doar foarte timizi”, a spus de pe scenă Chris Martin, solistul Coldplay. Byron este căsătorit, a confirmat Astronomer.
Până la sfârșitul săptămânii, compania IT puțin cunoscută a devenit un nume cunoscut.
Astronomer a emis vineri o declarație în care a precizat că consiliul său de administrație a inițiat o investigație oficială în această privință și că intenționează să împărtășească detalii suplimentare în scurt timp. „Se așteaptă ca liderii noștri să stabilească standarde atât în ceea ce privește conduita, cât și responsabilitatea”, a declarat acesta.
Ce face de fapt Astronomer?
Oferă o componentă esențială pentru companiile care doresc să valorifice inteligența artificială: infrastructura care le ajută să își integreze datele în aplicațiile în care au nevoie să le utilizeze, scrie WSJ. Compania a declarat că a lucrat cu Apple, Ford și Uber.
Astronomer a fost fondată în 2018 și până în luna mai a strâns 375,13 milioane de dolari de la investitori, potrivit datelor de la PitchBook. Compania cu sediul în New York are peste 300 de angajați. Investitorii includ Bain Capital Ventures, Insight Partners și Salesforce Ventures.
Inteligența Artificială poate fi destul de inutilă pentru companiile care nu au un control puternic asupra propriilor date, ceea ce înseamnă că există o nevoie tot mai mare de soluții mai bune în acest domeniu. Achiziția Informatica de către Salesforce în valoare de 8 miliarde de dolari și achiziționarea Crunchy Data de către Snowflake în valoare de 250 de milioane de dolari evidențiază această tendință.
Astronomer a declarat că avantajul său este că funcționează în tandem cu Apache Airflow, o platformă open-source care este utilizată pe scară largă de întreprinderi pentru a-și orchestra conductele de date.
Incidentul Coldplay va ajuta sau va afecta perspectivele companiei în orchestrarea datelor? Asta rămâne de văzut.
„În timp ce vizibilitatea pune în lumină cine este Astronomer, acesta nu este, de obicei, genul de publicitate care aduce noi clienți”, a declarat Peter Davenport, consultant strategic senior la specialistul în mărci, marketing și comunicare Definition. „De fapt, amenință să erodeze încrederea și autoritatea construite de-a lungul anilor, în special în industriile în care reputația și fiabilitatea contează cel mai mult”, a completat acesta, citat de WSJ.