O curte de apel din SUA a anulat o regulă din perioada când Biden era președinte, care schimba modul de calcul al echivalentului în benzină al economiei de combustibil pentru vehiculele electrice, o victorie pentru 13 procurori generali republicani de stat care au spus că regula supraestima eficiența vehiculelor electrice, potrivit Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Curtea de Apel a 8-a din SUA, cu sediul la St. Louis, a spus că Departamentul pentru Energie și-a depășit autoritatea atunci când a decis să elimine treptat, în anii de model 2027 până la 2030, un factor de „conținut de combustibil”, care artificial umfla economia de combustibil a vehiculelor electrice, în loc să elimine acel factor imediat.

Echivalența în benzină este folosită în a calcula dacă producătorii respectă standardele de economie medie de combustibil corporativ (CAFE) ale Departamentului Transporturilor.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Deși regula finală a fost atenuată față de o propunere anterioară, Departamentul pentru Energie a spus că menținerea factorului de conținut de combustibil ar încuraja probabil producția de vehicule electrice pe termen scurt, în timp ce „ar accelera adoptarea pe scară largă a vehiculelor electrice în Statele Unite în această perioadă crucială”.

Conduse de Iowa, cele 13 state și organizația nonprofit American Free Enterprise Chamber of Commerce au spus că supraestimarea eficienței vehiculelor electrice a provocat prejudicii prin faptul că a permis producătorilor să fabrice vehicule pe benzină mai puțin eficiente, crescând astfel emisiile de gaze cu efect de seră, și totuși să respecte standardele CAFE. Ei au mai spus că încurajarea vânzărilor de vehicule electrice face mai costisitoare întreținerea drumurilor, deoarece vehiculele electrice sunt grele și provoacă mai multă uzură.

Nici Departamentul pentru Energie, nici biroul procurorului general din Iowa, Brenna Bird, nu au răspuns imediat solicitărilor de comentarii. Arkansas, Florida, Idaho, Kansas, Mississippi, Missouri, Montana, Nebraska, Ohio, Oklahoma, Texas și Utah s-au opus, de asemenea, regulii.