Marca Mini, deținută de BMW,  și-a prezentat strategia pentru viitor și reafirmă obiectivul anunțat anterior al BMW Group de a avea modele exclusiv alimentate electric în gama Mini până la începutul anilor 2030.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, Mini afirmă că în 2025 va fi lansat pe piață ultimul nou model Mini cu propulsie cu motor cu combustie, iar în 2023, Mini va prezenta primul model al unei noi generații de vehicule alimentate pur electric. Acesta va fi probabil Mini Countryman, care a fost deja anunțat pentru 2023.

Similar cu Audi, nu există un an țintă concret pentru când va fi construit ultimul motor cu ardere – dar acesta va fi modelul care urmează să fie lansat în 2025. Pe baza unui ciclu normal de produs de șapte până la opt ani, Mini ar trebui să devină un marca pură de vehicule electrice în 2032/2033, deși un ciclu normal de produs este doar o supoziție.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Viitorul portofoliu de bază de vehicule electrice cu baterie va include Mini cu trei uși, precum și un model crossover fiecare în segmentele de mașini mici și compacte premium. Două modele dezvoltate de la început pentru mobilitate pur electrică vor fi produse în China. Mini nu a precizat încă ce modele vor fi acestea.

În Europa, succesorul actualului Mini Countryman va fi construit la uzina BMW din Leipzig începând cu 2023 atât cu „motoare electrificate, cât și cu combustie”.

Pe lângă creșterea electrificării, marca BMW dorește să reducă amprenta de CO2 per vehicul pe întregul ciclu de viață al produsului. Potrivit unei declarații anterioare a companiei, aceasta are ținte și pentru lanțul de aprovizionare (-20% CO2 până în 2030), utilizarea exclusivă a energiei electrice verzi în producție (80% CO2 urmează să fie economisit în producție până în 2030), dar și o creștere a materialelor naturale și reciclate în vehicule.

„Mini a fost întotdeauna răspunsul la provocări foarte speciale pentru mobilitatea individuală. Iar dorința de a regândi status quo-ul definește brandul până în prezent”, spune CEO-ul mărcii Bernd Körber. „Alături de electromobilitatea, dezvoltarea de noi grupuri țintă și piețe de vânzare este un factor cheie pentru viitorul Mini.”