Mini va construi ultima mașină cu combustie internă în 2025

Mini Sursa foto: Mini

Marca Mini, deținută de BMW,  și-a prezentat strategia pentru viitor și reafirmă obiectivul anunțat anterior al BMW Group de a avea modele exclusiv alimentate electric în gama Mini până la începutul anilor 2030.

De asemenea, Mini afirmă că în 2025 va fi lansat pe piață ultimul nou model Mini cu propulsie cu motor cu combustie, iar în 2023, Mini va prezenta primul model al unei noi generații de vehicule alimentate pur electric. Acesta va fi probabil Mini Countryman, care a fost deja anunțat pentru 2023.

Similar cu Audi, nu există un an țintă concret pentru când va fi construit ultimul motor cu ardere – dar acesta va fi modelul care urmează să fie lansat în 2025. Pe baza unui ciclu normal de produs de șapte până la opt ani, Mini ar trebui să devină un marca pură de vehicule electrice în 2032/2033, deși un ciclu normal de produs este doar o supoziție.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Viitorul portofoliu de bază de vehicule electrice cu baterie va include Mini cu trei uși, precum și un model crossover fiecare în segmentele de mașini mici și compacte premium. Două modele dezvoltate de la început pentru mobilitate pur electrică vor fi produse în China. Mini nu a precizat încă ce modele vor fi acestea.

În Europa, succesorul actualului Mini Countryman va fi construit la uzina BMW din Leipzig începând cu 2023 atât cu „motoare electrificate, cât și cu combustie”.

Pe lângă creșterea electrificării, marca BMW dorește să reducă amprenta de CO2 per vehicul pe întregul ciclu de viață al produsului. Potrivit unei declarații anterioare a companiei, aceasta are ținte și pentru lanțul de aprovizionare (-20% CO2 până în 2030), utilizarea exclusivă a energiei electrice verzi în producție (80% CO2 urmează să fie economisit în producție până în 2030), dar și o creștere a materialelor naturale și reciclate în vehicule.

„Mini a fost întotdeauna răspunsul la provocări foarte speciale pentru mobilitatea individuală. Iar dorința de a regândi status quo-ul definește brandul până în prezent”, spune CEO-ul mărcii Bernd Körber. „Alături de electromobilitatea, dezvoltarea de noi grupuri țintă și piețe de vânzare este un factor cheie pentru viitorul Mini.”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: