Noua șefă a Dacia, Katrin Adt, a vorbit despre planurile sale la conducerea mărcii cu jurnaliștii de la publicația britanică Autocar. Aceștia notează că ea preia frâiele într-un moment în care ascensiunea Dacia a dus-o în urma Volkswagen la vânzările cu amănuntul în Europa. Chiar și în Germania, Dacia este o marcă din top cinci.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Adt a avut cuvinte de laudă pentru fostul șef al Mărcii Dacia, Denis Le Vot, „foarte stimatul său predecesor”, și intenția ei este „să continue această poveste de succes, dar într-o lume diferită”.
O germană care vorbește fluent franceza, după ce a urmat o școală franceză, Adt a preluat postul după o carieră de 26 de ani la Mercedes-Benz în diverse roluri, inclusiv o perioadă ca CEO la Smart.
Adt le-a spus jurnaliștilor ca mers în vizitele sale la principalele centre de inginerie și producție ale Dacia din România și Maroc, iar acestea i-au oferit o perspectivă asupra unei mărci care „înseamnă mai mult pentru acele țări, cu un scop mai mare decât simpla construire undeva”.
Autocar mai amintește că Dacia înseamnă mult și pentru un număr tot mai mare de cumpărători, marca trecând cu succes de la ieftin la bun ca raport calitate-preț. Jurnaliștii britanici scriu că nou șefă a Dacia este conștientă de faptul că „a oferi mobilitate accesibilă și libertate personală” într-o lume „în care lucrurile devin mai scumpe” duce la o „marcă cu un scop precis, nu doar o altă mașină”.
Chiar și de la distanță, la Mercedes, lucrând într-o parte foarte diferită a pieței, Adt a spus că succesul Dacia a avut un impact cu „poțiunea sa magică” de „simplitate”, susținută de modelul său de vânzări și distribuție.
Ea este încrezătoare că promovarea Dacia ca un „brand îndrăzneț” cu o recunoaștere puternică poate ajuta marca să arate că oferă mașini cu o valoare mai bună decât orice imitator sau rival și că brandul, poziția puternică pe piață și rețeaua de distribuție îi oferă un avantaj.
„Mobilitatea electrică va veni. Avem concurența chineză. Marea problemă sau marea magie va fi cum vom duce acele valori ale brandului într-o lume nouă.”, a conchis noua șefă a mărcii Dacia.