Renault India a anunțat revenirea apreciatului său SUV Duster, care va fi lansat pe 26 ianuarie 2026, când India marchează Ziua Republicii. Compania a deschis, de asemenea, înscrierile pentru programul său de așteptare începând de astăzi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Relansarea marchează un pas important în strategia Renault pentru India, în cadrul Planului său internațional 2027, scrie CNBC.

Lansat inițial în 2012, Renault Duster a contribuit la formarea segmentului SUV-urilor compacte din India, care reprezintă acum aproape un sfert din piața autovehiculelor de pasageri. SUV-ul revine după patru ani de la întreruperea comercializării modelului anterior în această țară.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Noul Duster va fi primul produs introdus în cadrul „Planului internațional 2027” al Renault și o parte esențială a strategiei sale de transformare axate pe India, „renault. rethink”.

După intrarea pe piața din India, modelul va concura cu SUV-uri populare de dimensiuni medii, precum Hyundai Creta, Kia Seltos, Toyota Urban Cruiser Hyryder, Maruti Suzuki Grand Vitara, Tata Curvv, Honda Elevate, Skoda Kushaq, Volkswagen Taigun și MG Astor.

Stephane Deblaise, CEO al Renault Group India, a declarat că Duster reprezintă mai mult decât un simplu nume de model. „Este o adevărată legendă — un simbol al aventurii, fiabilității și inovației. Revenirea sa demonstrează angajamentul nostru față de piața indiană și obiectivul nostru de a oferi vehicule care să răspundă așteptărilor clienților”, a afirmat acesta.

Renault continuă să-și consolideze prezența în India și operează în prezent o fabrică în Oragadam, Chennai, cu o capacitate de producție anuală de 480.000 de unități.

Rețeaua sa de vânzare cu amănuntul și servicii include peste 350 de puncte de vânzare și 450 de locații de service, împreună cu peste 250 de ateliere mobile care extind accesul clienților din zone îndepărtate.

Duster are un număr mare de adepți la nivel global, cu aproape 1,8 milioane de clienți în întreaga lume și peste 200.000 de proprietari în India. Revenirea SUV-ului a fost foarte așteptată de pasionații de automobile din India.