Japonezii de la Subaru au dezvăluit primul vehicul integral electric (EV), denumit Solterra, rezultatul unui proiect de dezvoltare comună de doi ani cu cel mai mare acționar al său Toyota.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lansarea vehiculelor utilitare sport (SUV) are loc pe fondul cererii accelerate de vehicule electrice, pe măsură ce națiunile din întreaga lume înăspresc reglementările de mediu pentru a reduce emisiile de carbon. Toyota și-a anunțat luna trecută versiunea unui vehicul electric cu baterie, bZ4X, scrie Reuters.

Deplasarea tehnologică de la motoarele cu ardere internă reprezintă o provocare pentru producătorii de automobile mai mici, cum ar fi Subaru, care sunt mai puțin capabili să finanțeze dezvoltarea costisitoare a vehiculelor electrice. În același timp, este o oportunitate pentru producătorii auto de top, cum ar fi Toyota, de a-și apropia rivalii mai mici.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Toyota, un pionier al mașinilor electrice hibride, dar care e întârziat pe piața EV, intenționează să aibă o gamă de 15 modele electrice până în 2025. De asemenea, cheltuiește 13,5 miliarde de dolari în următorul deceniu pentru a extinde capacitatea de producție a bateriilor auto.

Vânzările de vehicule ale Subaru sunt mai puțin de o zecime din cele de la Toyota, cel mai mare producător auto din lume după volumul de producție.

Solterra cu tracțiune față are o autonomie de croazieră de 530 km, în timp ce versiunea cu tracțiune integrală poate parcurge 460 km cu o singură încărcare, a anunțat Subaru într-un comunicat de presă.

Toyota deține o cincime din Subaru și un pachet de 5% din Mazda, producător care intenționează să lanseze 13 vehicule electrificate până în 2025, inclusiv hibrizi și BEV-uri care vor încorpora tehnologia Toyota.