BIPA, brandul de drogherii al grupului german REWE, va începe extinderea în România la începutul anului viitor, prin lansarea oficială a primului său magazin în Mega Mall București. Primul magazin BIPA va avea o suprafață de 370 metri pătrați și va fi situat la etajul -1, anunță compania printr-un comunicat de presă.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
BIPA va aduce clienților români peste 1.000 de branduri de frumusețe, îngrijirea părului, parfumuri, îngrijire pentru bebeluși, igienă dentară și sănătate. BIPA va lansa, de asemenea, local peste 1.500 de produse private label de la branduri proprii, precum Bi Care, Bi Life, Bi Kids, Bi Styled, Bi Home, Baby Well, Look by Bipa, Bi Good, la un raport calitate-preț foarte bun.
Gama de produse va cuprinde inițial peste 15 categorii și peste 12.000 de articole.
“Suntem extrem de entuziasmați să venim oficial în România. Acesta este un nou moment de referință în creșterea companiei. Este, de asemenea, un pas strategic pentru întregul Grup REWE, consolidând deja prezența locală puternică a brandulului de discount PENNY. Abia așteptăm ca românii să descopere conceptul nostru de magazin și produsele noastre, în special mărcile noastre private”, a declarat Martin Gaber, CEO BIPA România.
“Suntem mândri să primim BIPA ca un brand nou în România, alăturându-se PENNY ca parte a expansiunii locale a Grupului REWE. A avea două branduri puternice pe piața românească reflectă angajamentul nostru față de creștere și față de clienți, cărora vrem să le oferim multiple opțiuni de alegere și de valoare. România rămâne un focus în dezvoltarea noastră pe termen lung”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România și membru al Consiliului de Administrație BIPA România.
După deschiderea primului magazin în Mega Mall București, compania are în plan să deschidă între 20 și 25 de magazine pe an. România este a treia țară în strategia de extindere internațională BIPA, după Austria și Croația.
Fondată în 1980 de Karl Wlaschek ca o companie-soră a Billa, Bipa a devenit rapid un nume important pe piața produselor de îngrijire personală.
În 1996, a fost achiziționată de grupul Rewe, iar astăzi operează ca parte a Rewe International.
Cu peste 500 de magazine în Austria, Bipa oferă un portofoliu de 15.000 de produse, incluzând mărci proprii precum BI CARE, BI LIFE și LOOK BY BIPA. La nivel global, retailerul deservește peste 3 milioane de clienți anual și are 4.400 de angajați.
Expansiunea regională a început în 2007, odată cu intrarea pe piața din Croația.
În 2025, BIPA a depășit bariera de 1 miliard de euro cifră de afaceri în Austria și Croația, punând astfel bazele intrării sale în România prin evoluția pozitivă susținută. Doar în ultimii trei ani, BIPA și-a crescut cifra de afaceri în Austria cu peste 25% și în Croația cu peste 72% în perioada comparativă 2021-2024, făcând din BIPA Croația cea mai de succes afacere din Grupul REWE.
În România, BIPA va concura direct cu DM drogerie markt, prezent în țară de 17 ani.
Rețeaua PENNY în România este alcătuită din 439 magazine la nivel național și are peste 7.500 de angajați.
