Platforma George de la BCR devine disponibilă și pentru microîntreprinderi și IMM-uri

BCR Sediul central Bucuresti Bridge

Platforma de banking de la BCR, George, se lansează oficial pentru business, urmând să fie disponibilă și pentru microîntreprinderi și IMM-uri.

Prin lansarea lui George și pentru mediul de business, Banca Comercială Română (BCR) propune antreprenorilor un portofoliu de produse și funcționalități digitale, unic ca ofertă integrată pe piața din România. Printre acestea, cele mai importante sunt:

  • Digital onboarding – orice antreprenor, administrator unic de companie, își poate deschide un cont pentru afaceri 100% online, fără să intre în contact fizic cu banca. Fără încărcarea documentelor în platformă și cu o singură ofertă de cont curent, este mai simplu ca oricând să-ți deschizi un cont de companie;
  • Multiprofile – asigură gestionarea în aplicație a contului de business, cât și a celui personal, și elimină nevoia folosirii de token-uri fizice sau a numerelor de telefon diferite;
  • Overdraft digital – oferă posibilitatea contractării unei linii de credit de până la 300.000 de lei, 100% online, cu un timp de aprobare de 15 minute, fără solicitarea altor documente. Toate informațiile necesare acordării creditului sunt prelucrate automat în George, inclusiv semnarea contractului.

Companiile care își deschid un cont de business George beneficiază de o personalizare a serviciilor în funcție de comportamentul tranzacțional al afacerii.

Cele  mai apreciate funcționalități din George sunt acum disponibile și pentru contul de companie:

  • Deschidere completă pentru business:
    • Se poate intra extrem de ușor, dar sigur. Prin: PIN, pattern (tipar), amprentă sau recunoaștere facială;
    • Meniuri simple, unde plățile se fac intuitiv și rapid;
    • Transferuri și plăți în lei și valută, inclusiv plăți automate (Standing Order/Direct Debit) și plăți de facturi;
    • Reply & redo pe tranzacții, ca într-un simplu mail;
    • Scanarea codurilor QR/codurilor de bare/IBAN-urilor și generare de coduri QR;
    • Personalizarea șabloanelor de plată și a tranzacțiilor, precum și clasificarea tranzacțiilor;
    • Notificări push;
    • Gestionarea completă a cardurilor, prin posibilitatea blocării și deblocării lor, a recuperării PIN-ului, setarea limitelor de card și reemiterea cardurilor în aplicație.
  • Managementul afacerii în digital
    • Obținerea rapidă a unui extras de cont în aplicația mobilă;
    • Căutare simplă, de tipul motoarelor web, în arhiva tranzacțională disponibilă până la șapte Poți căuta după cuvinte-cheie, nume sau date, în funcție de cum îți este mai ușor;
    • Gestiune mai bună a vieții financiare a companiei, prin alocarea rapidă a cheltuielilor și tranzacțiilor;
    • Culori și imagini de profil pentru personalizarea conturilor, dar și posibilitatea configurării ecranului principal;
    • Etichetare tranzacții și adăugare atașamente pentru organizarea mai ușoară a afacerii.
  • Magazin online
    • Soluții de securitate cibernetică Bitdefender, pentru afaceri, cu prețuri preferențiale;
    • Certificate de semnătură digitală calificată Trans Sped;
    • Aplicația TOM, care poate transforma orice telefon într-un POS;
    • Solicitare leasing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *