Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu afirmă că vrea să contracteze proiecte de investiții de 10 miliarde de euro în 2022

Sorin Grindeanu Sursa foto: Facebook

Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu susține că vrea să contracteze în 2022 proiecte de investiții în sumă record de 10 miliarde de euro.

„Mi-aș dori ca la anul, și nu e imposibil, să fiu cel care semnează cea mai mare sumă de contractare pe proiecte de investiții din istorie. Iar targetul meu este de 10 miliarde de euro pentru anul 2022. Din cele trei surse, fie că vorbim de vechiul exercițiu bugetar al UE, noul exercițiu, PNRR și bugetul de stat”, a afirmat Grindeanu, într-un interviu la Digi24.

Ministrul a menționat că în 2022 doar pe PNRR vor fi semnat contracte „undeva în jur de 7 miliarde”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Diferența, pe exercițiile bugetare de care vă aminteam. Problema e următoarea: acest plan investițional pe care l-am trimis la Comisie, am discutat cu domna Vălean, avem un masterplan aprobat în 2016, cu ok și de la Comisie. Pe baza acestui masterplan s-a făcut acest plan investițional. E nevoie de acest salt”, a spus Grindeanu.

El a precizat că nu crede că există vreun ministru al Transporturilor care a început un proiect și să îl vadă și finalizat.

Statul român în toți acești ani a rămas dator major cetățenilor din punctul de vedere al infrastructurii de transport. Eu sunt conștient de acest lucru. Desene cred că avem pentru următorii 50 de ani, din păcate lipsește punerea în practică”, a spus el.