Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu susține că vrea să contracteze în 2022 proiecte de investiții în sumă record de 10 miliarde de euro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Mi-aș dori ca la anul, și nu e imposibil, să fiu cel care semnează cea mai mare sumă de contractare pe proiecte de investiții din istorie. Iar targetul meu este de 10 miliarde de euro pentru anul 2022. Din cele trei surse, fie că vorbim de vechiul exercițiu bugetar al UE, noul exercițiu, PNRR și bugetul de stat”, a afirmat Grindeanu, într-un interviu la Digi24.

Ministrul a menționat că în 2022 doar pe PNRR vor fi semnat contracte „undeva în jur de 7 miliarde”.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Diferența, pe exercițiile bugetare de care vă aminteam. Problema e următoarea: acest plan investițional pe care l-am trimis la Comisie, am discutat cu domna Vălean, avem un masterplan aprobat în 2016, cu ok și de la Comisie. Pe baza acestui masterplan s-a făcut acest plan investițional. E nevoie de acest salt”, a spus Grindeanu.

El a precizat că nu crede că există vreun ministru al Transporturilor care a început un proiect și să îl vadă și finalizat.

Statul român în toți acești ani a rămas dator major cetățenilor din punctul de vedere al infrastructurii de transport. Eu sunt conștient de acest lucru. Desene cred că avem pentru următorii 50 de ani, din păcate lipsește punerea în practică”, a spus el.