Volkswagen își cere scuze pentru gluma de 1 aprilie privind rebrandingul

volkswagen logo Sursa foto: Pixabay

Volkswagen a fost nevoită să-și ceară scuze pentru inducerea în eroare a consumatorilor și a investitorilor după ce a lansat mai devreme decât trebuia o aparentă glumă de 1 aprilie prin care anunța un rebranding în „Voltswagen” pentru a sublinia eforturile companiei de a dezvolta piața mașinilor electrice, scrie Financial Times. Bâlbele privind schimbarea de nume au fost criticate pe rețelele de socializare.

Compania a recunoscut că anunțul fals „a supărat unii oameni și ne pare rău pentru orice confuzie care a cauzat acest lucru”.

Farsa era destinată zilei de 1 aprilie, dar a fost publicată mai devreme probabil din greșeală. Producătorul auto a spus că aceasta era menită să atragă atenția asupra eforturilor sale privind vehiculele electrice.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Păcăleala a fost criticată pe rețelele de socializare, unii comentatori amintind de scandalul emisiilor de motorină în care a fost implicată compania și de clienți și autorități de reglementare înșelate ani la rândul cu privire la nivelul emisiilor mașinilor companiei.

Raportul a fost tratat ca fiind autentic de mai multe publicații internaționale, membri ai consiliului de administrație de la companii rivale și chiar de analiștii financiari, care au scris că schimbarea numelui „subliniază angajamentul clar al VW față de mașinile electrice și eforturile masive în privința mașinilor electrice în următorii ani”.

„Volkswagen of America a dezvoltat și a implementat o campanie de marketing pentru a atrage atenția asupra e-ofensivei Volkswagen și lansarea pe piață a ID.4 în SUA. Intenția a fost de a conștientiza o importantă problemă corporativă și industrială din țară. Regretăm că lansarea anunțului a supărat pe unii oameni”, a spus compania.

A fost o strategie neobișnuită pentru o companie care a petrecut ultimii cinci ani încercând să își reabiliteze reputația, după scandalul Dieselgate, în care VW nu numai că a vândut milioane de mașini care au păcălit testele de emisii, dar a și încercat să-și ascundă acțiunile greșite.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: