Actorii din lumea cripto cumpără reclame la Super Bowl, o premieră

bitcoin pexels sursa foto: Pexels

Marea finală a fotbalului american are loc în noaptea de duminică spre luni, pe SoFi Stadium din Inglewood. Și, ca de obicei, meciul se joacă și pe terenul publicitar, notează BFM TV. Iar în acest an un nou actor își face debutul la Super Bowl: criptomonedele. Platformele de tranzacționare FTX și Crypto.com au anunțat că au cumpărat spațiu publicitar în timpul meciului.

Coinbase Global va avea de asemenea propriul spot, la fel ca și platforma BitBuy pentru transmisia în Canada.

Vizibilitatea enormă oferită de eveniment (aproape 100 de milioane de telespectatori) este o oportunitate unică pentru companii de a-și promova produsele. Cu prețul de rigoare: 7 milioane de dolari pentru un spațiu publicitar de 30 de secunde pe NBC, un record.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Potrivit datelor iSpot.tv, citate de Bloomberg, companiile din domeniul cripto au cheltuit din 2020 112,9 milioane de dolari pentru reclamă.

Aceste investiții masive în publicitate urmăresc să disipeze temerile legate de lumea cripto în fața criticilor multiple: volatilitate, riscul de piratare, lipsa de trasabilitate etc.

“Mesajul nostru de-a lungul acestui an a fost că monedele digitale sunt sigure, accesibile și pregătite pentru o adopție pe scară largă. Nu există un eveniment mai important și mai mediatizat decât Super Bowl pentru a împărtăși un astfel de mesaj”, afirma în octombrie fondatorul FTX Sam Bankman Fried.

FTX promite să ofere bitcoins gratis, într-un număr neprecizat, în funcție de ora la care va fi difuzat clipul. “Spre exemplu, dacă va avea loc la ora 9:02, vom oferi 9,02 bitcoin”, ecxplică FTX. Americanii care doresc să participe trebuie să urmărească contul Twitter al platformei și să redistribuie mesajul până la ora 23:59.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: