Actorii din lumea cripto cumpără reclame la Super Bowl, o premieră

bitcoin pexels sursa foto: Pexels

Marea finală a fotbalului american are loc în noaptea de duminică spre luni, pe SoFi Stadium din Inglewood. Și, ca de obicei, meciul se joacă și pe terenul publicitar, notează BFM TV. Iar în acest an un nou actor își face debutul la Super Bowl: criptomonedele. Platformele de tranzacționare FTX și Crypto.com au anunțat că au cumpărat spațiu publicitar în timpul meciului.

Coinbase Global va avea de asemenea propriul spot, la fel ca și platforma BitBuy pentru transmisia în Canada.

Vizibilitatea enormă oferită de eveniment (aproape 100 de milioane de telespectatori) este o oportunitate unică pentru companii de a-și promova produsele. Cu prețul de rigoare: 7 milioane de dolari pentru un spațiu publicitar de 30 de secunde pe NBC, un record.

Potrivit datelor iSpot.tv, citate de Bloomberg, companiile din domeniul cripto au cheltuit din 2020 112,9 milioane de dolari pentru reclamă.

Aceste investiții masive în publicitate urmăresc să disipeze temerile legate de lumea cripto în fața criticilor multiple: volatilitate, riscul de piratare, lipsa de trasabilitate etc.

“Mesajul nostru de-a lungul acestui an a fost că monedele digitale sunt sigure, accesibile și pregătite pentru o adopție pe scară largă. Nu există un eveniment mai important și mai mediatizat decât Super Bowl pentru a împărtăși un astfel de mesaj”, afirma în octombrie fondatorul FTX Sam Bankman Fried.

FTX promite să ofere bitcoins gratis, într-un număr neprecizat, în funcție de ora la care va fi difuzat clipul. “Spre exemplu, dacă va avea loc la ora 9:02, vom oferi 9,02 bitcoin”, ecxplică FTX. Americanii care doresc să participe trebuie să urmărească contul Twitter al platformei și să redistribuie mesajul până la ora 23:59.

 

sursa foto: Pexels

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *