Luxul va fi mai scump din acest an. Louis Vuitton a anunțat că va crește prețurile la produsele sale la nivel global

Louis Vuitton pexels.com

Louis Vuitton, brandul de lux al grupului LVMH, va crește prețurile la nivel global ca urmare a creșterii costurilor de producție și transport, a declarat pentru Reuters un purtător de cuvânt al companiei franceze de produse de lux din China.

Cel mai mare brand de lux din lume va deveni una dintre primele case de modă mari care va crește semnificativ prețurile în acest an pentru a-și proteja business-ul, pe măsură ce costurile cresc.

Creșterile de preț vor afecta magazinele Louis Vuitton din întreaga lume și vor acoperi articole din piele, accesorii și parfumuri, a declarat marți purtătorul de cuvânt. Ea nu a oferit mai multe detalii despre amploarea creșterilor, dincolo de a spune că acestea ar varia în funcție de produs.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Ajustarea prețurilor ia în considerare modificările costurilor de producție, materiilor prime, transportului, precum și inflației”, spun reprezentanții companiei.

PurseBop, un site web care urmărește piața de lux, a citat speculații conform cărora creșterea ar fi între aproximativ 4% la nivelul inferior și 15-18% în medie la nivelul superior.

Prezentând vânzări și profituri record în 2021 pentru divizia de modă și articole din piele, care este condusă de Vuitton și Dior, șeful conglomeratului LVMH, Bernard Arnault, a declarat în ianuarie că grupul are suficient spațiu pentru a crește prețurile într-un mediu inflaționist, dar ar trebui să fie „rezonabil”.

Pe tot parcursul pandemiei de coronavirus, companiile de bunuri de lux au profitat de cererea în creștere pentru articolele vestimentare și accesorii. Chanel a crescut prețurile la unele dintre gențile sale de trei ori anul trecut, populara geantă Classic Flap, vândută în prezent la 8.200 dolari, costând acum cu 3.000 de dolari sau cu aproape 60% mai mult decât înainte de pandemia din 2019.