Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) vrea să cumpere 16 locomotive electrice noi, pentru stabilirea unui cost estimativ fiind lansată o consultare de piață. Achiziția ar urma să fie finanțată prin PNRR, pachetul material rulant care cuprinde 12 trenuri cu hidrogen și 16 locomotive noi. Viteza maximă a locomotivelor va fi de 200 km/h., numărul maxim de vagoane va fi 16 ( lungimea peroanelor permite în prezent doar 15 vagoane) iar mentenanța va fi asigurată pentru o durată de 15 ani cu posibilitatea de dublare a perioadei, după modelul contractului semnat pentru cele 20 de trenuri Alstom.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

,,Se dorește obținerea unei valori estimative unitare pentru achiziția unei locomotive electrice LE pe 4 osii, care să dispună de instalație ERTMS on-board, capabile să atingă viteza de 200 km/h și să tracteze până la 16 vagoane de călători (conform adresei comune a MTI-DGS si DGOIT nr.11181/22.03.2022- privitoare la viteza pe care trebuie sa o asigure MR ce se va achizitiona de ARF prin PNRR) și a serviciului de mentenanță necesar funcționării acesteia pentru o perioadă de 15 ani cu posibilitatea de extindere la 30 de ani. Prețul va fi compus din: – prețul de achiziție a unei unei locomotive electrice LE pe 4 osii, care să dispună de instalație ERTMS on-board, capabile să atingă viteza de 200 km/h și să tracteze până la 16 vagoane de călători , exprimat în lei/ramă; – prețul pentru asigurarea întreținerii/mentenanței pentru 15 ani, exprimat printr-un preț mediu în lei/km. Serviciile de mentenanță vor fi prevăzute cu o opțiune de suplimentare de până la 30 de ani.” anunțul ARF pentru consultarea pieței

Durata de viață va fi de 30 de ani cu un parcurs de 160 000 kilometri/an : ,,FIABILITATE ȘI MENTENANȚĂ
-Durata de viață a L.E. este de 30 de ani.
-Numărul maxim de defectări pentru fiecare L.E la un parcurs de 100 000 km/categorie, impus. Pentru defectări de categoria semnificativ = 5, categoria major = 20, categoria minor = 30.
-Parcursul estimat anual: 160.000 km, cu o perioadă medie de utilizare zilnică de 14h și cel puțin 358 zile utilizare pe an;
-Coeficientul de disponibilitate: min. 98% în timpul perioadei contractuale de
garanție.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

După semnarea contractului pentru primele 20 de trenuri noi, ARF a lansat anunțuri de consultare a pieței pentru achiziția a 40 de trenuri noi : 20 unități cu hidrogen de scurt și lung parcurs și alte 20 de trenuri cu baterii.