Rottaprint, tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile, a investit 3,7 milioane de euro în tehnologii și utilaje pentru producția sustenabilă a produselor din portofoliu, în ultimii trei ani, printr-un proiect cu fonduri norvegiene.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Proiectul „Dezvoltarea de etichete inovative și prietenoase cu mediul” a fost finanțat cu sprijinul granturilor acordate de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin mecanismele financiare SEE și Norvegian 2014 – 2021 în cadrul programului „Creșterea IMM-urilor din România!”. Din valoarea totală a investiției, asistența nerambursabilă a fost de circa 1,5 milioane euro.
Obiectivul general al proiectului a fost creșterea competitivității companiei și reducerea impactului asupra mediului a produselor realizate în prezent de companie, cât și introducerea în producție de noi tipuri de etichete.
Compania a vizat și îmbunătățirea indicatorilor de afaceri, prin reducerea costurilor de producție, creșterea capacității de producție și extinderea gamei de produse din portofoliu, dar și crearea de noi locuri de muncă.
Proiectul ar reduce și impactul asupra mediului, ca urmare a activității companiei prin diminuarea consumului de energie și materiale, prin achiziționarea de echipamente și utilaje specifice de ultimă generație și prin implementarea unui sistem performant de colectare selectivă a deșeurilor rezultate din activitarea de tipar.
Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Firma are sediul în Apahida, județul Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2021, Rottaprint a livrat produse în 13 țări din Europa și Asia.