O mare de bagaje s-a adunat la Terminalul 2 al Heathrow după o defecțiune tehnică, după cum se vede în mesaje postate pe rețele sociale de pasageri. Unii au fost nevoiți să zboare fără bagaje, în timp ce alții s-au confruntat cu întârzieri la check-in, a spus aeroportul, transmite BBC.
Călătorii s-au plâns de așteptări de două ore la recuperarea bagajelor.
Aeroportul a spus că defecțiunea a fost remediată. Personalul aeroportului lucrează pentru a le transmite pasagerilor bagajele proprii.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
O purtătoare de cuvânt la Heathrow și-a cerut scuze pentru întrerupere.
„Azi mai devreme a existat o problemă tehnică cu sistemul de bagaje din Terminalul 2, care a fost rezolvată”, a spus ea.
„Pasagerii pot acum să se înregistreze în mod normal, dar un număr de pasageri care au plecat de la Terminalul 2 mai devreme astăzi este posibil să fi călătorit fără bagajele lor.