Germania a scăzut prețul pentru transportul public la 9 euro, lucru care a dus la mai puțin trafic la orele de vârf, potrivit unei analize realizată de Tomtom.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Datele „sugerează că această scădere este legată de introducerea tichetului de nouă euro”, a declarat Ralf-Peter Schäfer al Tomtom, companie specializată în geolocație. „Navetiștii au pierdut mai puțin timp conducând spre și de la locul de muncă în iunie decât în mai în aproape toate orașele analizate”.

Mai exact, experții au comparat cât de aglomerat era traficul la orele de vârf în zilele lucrătoare din săptămânile calendaristice 20 și 25. Perioadele au fost alese pentru a evita efectele vacanțelor și ale sărbătorilor legale. Rezultatul este clar: „În primele zile de la introducerea tichetului de nouă euro, datele Tomtom nu au arătat aproape niciun efect al măsurii asupra traficului auto. Între timp, însă, un efect pozitiv asupra fluxului de trafic poate fi observat în aproape toate orașele din Germania”, a declarat Schäfer.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Îmbunătățirea traficului s-a văzut cel mai bine în Hamburg și Wiesbaden. Pe un traseu care ar dura 30 de minute fără trafic, șoferii au pierdut în medie cu 4,2 minute mai puțin în Hamburg și cu 3,9 minute mai puțin în Wiesbaden. În orașul Karlsruhe, traficul a rămas neschimbat.

Potrivit Asociației companiilor de transport germane (VDV), aproximativ 21 de milioane de bilete speciale au fost vândute la nivel național în iunie, prima lună de valabilitate a biletului de nouă euro.