McDonald’s a majorat preţul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani, din cauza presiunii asupra costurilor, transmite CNBC, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lanţul de fast-food a confirmat miercuri că burgerul emblematic este unul dintre produsele care se confruntă cu creşteri de preţ în reţeaua sa de restaurante din Marea Britanie.

Costul unui cheeseburger a crescut cu 20%, de la 99 pence (1,19 dolari) la 1,19 lire sterline.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Ultima dată când McDonald’s a crescut preţul cheeseburgerului său în Marea Britanie a fost în urma crizei financiare globale din 2008.

Pentru alte produse din meniul McDonald’s din Marea Britanie preţurile au crescut cu 10 pence – 20 pence, inclusiv cutiile McNugget, meniurile de mic dejun şi upgrade-urile de la meniuri medii la mari.

McDonald’s a spus că unele produse vor rămâne neafectate de creşterea preţurilor.

Preţurile vor continua să varieze între restaurantele deţinute de francizaţi, care pot stabili preţuri pe baza recomandărilor companiei.

Într-o declaraţie adresată clienţilor, CEO-ul McDonald’s din Marea Britanie şi Irlanda, Alistair Macrow, a declarat că presiunile inflaţioniste în creştere au forţat compania să facă nişte ”alegeri grele” în privinţa preţurilor.

Creşterile de preţuri au loc pe măsură ce companiile se confruntă cu costuri crescute pentru articole precum combustibil, salarii şi ingrediente, pe măsură ce inflaţia continuă să accelereze.

În Regatul Unit, inflaţia a atins un nou vârf de 9,4% în iunie, cel mai ridicat nivel din ultimii 40 de ani.