Presiune asupra costurilor: McDonald’s crește prețul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani

McDonald's Sursă foto: Unsplash

McDonald’s a majorat preţul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani, din cauza presiunii asupra costurilor, transmite CNBC, citat de News.ro.

Lanţul de fast-food a confirmat miercuri că burgerul emblematic este unul dintre produsele care se confruntă cu creşteri de preţ în reţeaua sa de restaurante din Marea Britanie.

Costul unui cheeseburger a crescut cu 20%, de la 99 pence (1,19 dolari) la 1,19 lire sterline.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Ultima dată când McDonald’s a crescut preţul cheeseburgerului său în Marea Britanie a fost în urma crizei financiare globale din 2008.

Pentru alte produse din meniul McDonald’s din Marea Britanie preţurile au crescut cu 10 pence – 20 pence, inclusiv cutiile McNugget, meniurile de mic dejun şi upgrade-urile de la meniuri medii la mari.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

McDonald’s a spus că unele produse vor rămâne neafectate de creşterea preţurilor.

Preţurile vor continua să varieze între restaurantele deţinute de francizaţi, care pot stabili preţuri pe baza recomandărilor companiei.

Într-o declaraţie adresată clienţilor, CEO-ul McDonald’s din Marea Britanie şi Irlanda, Alistair Macrow, a declarat că presiunile inflaţioniste în creştere au forţat compania să facă nişte ”alegeri grele” în privinţa preţurilor.

Creşterile de preţuri au loc pe măsură ce companiile se confruntă cu costuri crescute pentru articole precum combustibil, salarii şi ingrediente, pe măsură ce inflaţia continuă să accelereze.

În Regatul Unit, inflaţia a atins un nou vârf de 9,4% în iunie, cel mai ridicat nivel din ultimii 40 de ani.