Primăria Capitalei poate începe procedurile pentru recepția lucrărilor de modernizare a liniei de tramvai pe bulevardul Doina Cornea (Vasilea Milea, după denumirea veche), constructorul finalizând proiectul de reabilitare a liniei cu două luni mai târziu față de termenul din contract. Practic, pentru linia de tramvai cu o lungime de 1,1 kilometri lucrările au durat un an și două luni. Tronsonul dintre Drumul Taberei și Militari era ultimul segment de pe inelul principal de circulație cu linie nemodernizată, reabilitarea traseului fiind obligație a municipalității în contractul de finanțare pentru cele 100 de tramvaie noi cumpărate de la Astra Arad.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

STB anunță că a finalizat cu succes probele tehnice și va reintroduce tramvaiele după ce Primăria Capitalei recepționează lucrările.

„STB SA a realizat probele tehnice pe linia modernizată pe bulevardele Paul Teodorescu și Doina Cornea (fost Vasile Milea) în vederea continuării și finalizării în cursul lunii august a procesului de recepție a lucrărilor. Probele au fost finalizate cu succes, atât pentru partea de rețea de contact a troleibuzelor, cât și pentru calea de rulare și rețeaua de contact a tramvaielor. În perioada următoare, beneficiarul lucrărilor – Primăria Municipiului București, va finaliza împreună cu constructorul procedurile legale de recepție a lucrărilor în vederea punerii în funcțiune a noii infrastructuri. Odată cu finalizarea lucrărilor, corelat cu finalizarea rețelei de troleibuz din intersecția de la Academia Militară, unde circulația troleibuzelor a fost suspendată pentru finalizarea lucrărilor la metrou, transportul public de suprafață din zonă va fi reorganizat atât pentru tramvaie, cât și pentru troleibuze”, a transmis compania.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Contractul pentru cele 100 de tramvaie noi cu o lungime de 36 de metri a fost semnat în mai 2021 pentru aproape 850 de milioane lei, fonduri europene nerambursabile prin programul Ministerului Dezvoltării. Tramvaiele noi vor circula pe liniile 1, 10, 21, 25, 32, 40, 41 şi 55, iar inelul principal al Capitalei are 26 km, din care doar secţiunea de 1,1 km de pe fostul bulevard Vasile Milea (n.r Doina Cornea și Paul Teodorescu conform noilor denumiri) nu e finalizată. Primele tramvaie noi ar urma să fie introduse în circulație din septembrie pe linia 41, până la finalul anului, conform graficului de livrări urmând să fie aduse 20 de unități de la Arad.