Compania Blue Air a anunțat vineri, printr-un comunicat, că nu reia zborurile nici la data de 10 octombrie, așa cum promisese cu o lună în urmă.
Compania susține că are „dificultăți financiare și operaționale”, dar se declară ”o mândră companie privată românească”.
„Multiplele dificultăți financiare și operaționale, generate de pandemia COVID-19, s-au făcut simțite într-o manieră severă la nivelul tuturor companiilor aeriene, însă cu și mai mare intensitate de către companiile aeriene regionale private care se luptă pentru supraviețuire. În pofida acestor greutăți și a altor elemente adverse, Blue Air – o mândră companie privată românească, face tot posibilul pentru a își relua operațiunile de zbor.
În acest scop, Blue Air se află în prezent în discuții cu potențialii investitori, creditori și Guvernul României pentru a-și restructura profilul de capital, astfel încât să poată reîncepe operațiunile aeriene. Având în vedere, însă, complexitatea acestui proces, Blue Air nu este, din păcate, încă în măsură să reînceapă să zboare din data de 10 octombrie 2022. Blue Air va trasnmite un anunț imediat după finalizarea discuțiilor în curs cu privire la momentul la care estimează că flota sa va decola din nou.
Blue Air regretă în mod sincer neplăcerile cauzate atât pasagerilor, cât și angajaților, creditorilor și furnizorilor săi, și continuă să depună toate eforturile necesare pentru a minimiza întârzierile în vederea reluării operațiunilor”, transmite compania.
G4Media a scris încă din 15 septembrie că Blue Air a anunțat clienți care aveau bilete la zboruri programate după 10 octombrie că acestea au fost anulate, după cum au semnalat mai mulți cititori G4Media.ro.