TikTok pregăteşte o funcţie de shopping şi un instrument de recrutare

tiktok Sursa foto: Pixabay

TikTok calcă pe urmele Facebook şi începe să-şi doteze reţeaua socială cu funcţii adiacente, printre care una de comerţ electronic şi alta de recrutare a angajaţilor.

ByteDance, compania chineză care deţine TikTok, a început colaborarea cu mai multe branduri din Europa, pentru a testa o funcţie de comerţ electronic, prin care companiile îşi pot vinde direct produsele în TikTok.

În fapt, Douyin, versiunea TikTok pentru piaţa chineză, are de mult timp funcţii de e-commerce, care s-au dovedit deja a fi un mare succes. În primul an, acestea au generat 26 de miliarde de dolari din vânzări.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Compania-mamă, ByteDance, încearcă acum să reproducă succesul şi în restul lumii, începând cu Europa. Deşi a mai cochetat sporadic cu ideea de comerţ electronic, TikTok va implementa acum aceste funcţii la nivelul întregii platforme.

În acelaşi timp, TikTok a început testarea unui instrument prin care companiile pot recruta angajaţi, iar oamenii îşi pot găsi loc de muncă.

În această fază, instrumentul nu este integrat în platforma socială, ci ia forma unei pagini web separate, unde brandurile pot lista job-urile disponibile. De asemenea, în cadrul testului, noua funcţionalitate a fost activată doar pentru un număr limitat de companii.

Utilizatorii TikTok îşi pot posta CV-ul pe pagina noului serviciu. Însă, spre deosebire de serviciile tradiţionale de recrutare, aici accentul este pus pe prezentarea personală în format video.

CV-urile video vor putea fi postate şi pe profilul personal din cadrul platformei sociale.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: