A fost inaugurată banda unică pentru transportul în comun de la Piața Presei până la Arcul de Triumf / ”Veți vedea că timpii se scurtează cu mai mult de 25 de minute”

autobuz, banda unica, bucuresti,stelian bujduveanu Sursa foto: Facebook / Stelian Bujduveanu

Banda unică destinată transportului public de pe Kiseleff a fost inaugurată astăzi, urmând a se reduce timpul de parcurs al autobuzelor cu 20 – 25 de minute între cele două zone, relatează Agenția de presă rador, care citează Radio București.

„Inaugurăm o bandă dedicată transportului în comun, pe axa nord – centru, de la Casa Presei până la Arcul de Triumf. Veți vedea că timpii se scurtează cu mai mult de 25 de minute.

De aceea, așa cum am promis bucureștenilor, vrem să oferim un transport public modern și eficient, fără să perturbăm traficul rutier”, a declarat viceprimarul general al Capitalei Stelian Bujduveanu.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Banda unică este situată pe partea centrală a șoselei și merge de la Piața Presei până la Arcul de Triumf.

„Decizia de a amplasa banda unică pe axa nord – centru pe axul central al Bulevardului Regele Mihai (… Șoseaua Kiseleff n.r.) a fost luată din două considerente. Unul tehnic, pentru că cele două benzi care existau în trecut – și vedeți demarajul anterior, erau de cinci metri și nu satisfăceau două autovehicule. Deci, era, în realitate, o bandă și jumătate cu o bandă și jumătate. Iar politica noastră de a crea aceste culoare unice este de a nu perturba traficul rutier. Pentru că nu ne dorim ca Bucureștiul să devină blocat și, atunci, să avem doar autobuzele care circulă. Din punct de vedere tehnic, din nou, marea majoritate a liniilor (… de autobuz n.r.) care traversează acest culoar unic, în rondul de la Arcul de Triumf, se încadrează și fac stânga. Și, atunci, traversarea de pe marginea drumului peste cinci benzi de trafic auto era foarte dificilă pentru autobuzele care se aflau în circulație.

Iar, ca să spunem așa, și politic este mult mai corect să lași tronsonul auto pe cele trei benzi, fără să fie perturbat, la fel cum am făcut pe Bulevardul Aviatorilor, care să creeze un culoar unic, pe centru”, a explicat Stelian Bujduveanu.

Transportul în comun și mai cu seamă cel electric reprezintă una dintre soluțiile pentru problema calității aerului din București, este de părere ministrul Energiei și lider al liberalilor bucureșteni, Sebastian Burduja.

„Am văzut, ieri, că a ieșit un studiu legat de calitatea vieții în marile orașe. Din păcate, la calitatea aerului, Bucureștiul, față de acum trei ani, nu s-a schimbat cu nimic. Deci, tot 19%, doar 19%, dintre bucureșteni spun că avem o calitate a aerului decentă, în acest oraș. Iar transportul în comun reprezintă o soluție pentru asta, cu atât mai mult transportul electric. Și laud, și din perspectiva Ministerului Energiei, această soluție”, a declarat Burduja.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: