Afacerile brandurilor de lux au crescut în pandemie: Prada a avut vânzări în creștere cu 41% în 2021, generând venituri mai mari decât cele de dinaintea pandemiei

Prada Sursă foto: Unsplash

Vânzările casei de modă Prada şi-au revenit puternic în 2021, graţie unei cereri solide pentru genţi şi haine de lux care a permis companiei italiene să genereze venituri mai mari decât cele de dinaintea pandemiei, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Grupul Prada a anunţat marţi că în 2021 vânzările sale au crescut cu 41%, la un curs de schimb constant, până la 3,364 miliarde de euro, fiind de asemenea cu 8% mai mari decât în 2019.

Cifra anunţată de Prada este superioară estimărilor analiştilor şi sugerează că noua strategie, care mizează pe mutarea mărcii în zona upmarket şi creşterea ponderii vânzărilor online, începe să dea rezultate.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Grupul listat la bursa de la Hong Kong a precizat că vânzările sale au înregistrat o creştere accelerată în special în a doua jumătate a anului trecut, graţie reţelei de retail, care a crescut şi ea cu 27% comparativ cu 2020 şi cu 21% comparativ cu 2019, inclusiv e-commerce.

„Grupul Prada are capacităţile şi resursele de a-şi atinge obiectivele de creştere viitoare”, a declarat directorul general Patrizio Bertelli, care la finele anului trecut a anunţat că peste trei-patru ani ar putea preda conducerea grupului către fiul său Lorenzo Bertelli.

Obiectivul pe termen mediu al Prada este să ajungă la vânzări de 4,5 miliarde de euro pe an.