Vânzările casei de modă Prada şi-au revenit puternic în 2021, graţie unei cereri solide pentru genţi şi haine de lux care a permis companiei italiene să genereze venituri mai mari decât cele de dinaintea pandemiei, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Grupul Prada a anunţat marţi că în 2021 vânzările sale au crescut cu 41%, la un curs de schimb constant, până la 3,364 miliarde de euro, fiind de asemenea cu 8% mai mari decât în 2019.

Cifra anunţată de Prada este superioară estimărilor analiştilor şi sugerează că noua strategie, care mizează pe mutarea mărcii în zona upmarket şi creşterea ponderii vânzărilor online, începe să dea rezultate.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Grupul listat la bursa de la Hong Kong a precizat că vânzările sale au înregistrat o creştere accelerată în special în a doua jumătate a anului trecut, graţie reţelei de retail, care a crescut şi ea cu 27% comparativ cu 2020 şi cu 21% comparativ cu 2019, inclusiv e-commerce.

„Grupul Prada are capacităţile şi resursele de a-şi atinge obiectivele de creştere viitoare”, a declarat directorul general Patrizio Bertelli, care la finele anului trecut a anunţat că peste trei-patru ani ar putea preda conducerea grupului către fiul său Lorenzo Bertelli.

Obiectivul pe termen mediu al Prada este să ajungă la vânzări de 4,5 miliarde de euro pe an.