Grupul Agroland intră pe piața din Balș, prin deschiderea primului magazin din oraș, în urma unei investiții de 150.000 euro, în care nu sunt incluse stocurile de marfă. Agroland MEGA Balș este situat în centrul orașului, în incinta Joy Retail Parc, singurul parc comercial din oraș, deschis publicului astăzi. Acesta este cel de-al unsprezecelea magazin MEGA inaugurat de Agroland, în 2021. Reprezentanții rețelei Agroland au în plan ca, până la sfârșitului acestui an, să mai deschidă un magazin Agroland MEGA, în Bârlad (județul Vaslui).
Cel mai nou magazin MEGA din rețea ocupă 423 metri pătrați, dintre care 351 mp sunt destinați magazinului propriu-zis, iar 72 sunt utilizați pentru depozitarea mărfii.
Fondatorii rețelei estimează pentru acest magazin un trafic mediu zilnic de aproximativ 150 – 250 de persoane și vânzări în valoare de peste 600.000 euro, în primul an de activitate. Se estimează că Agroland MEGA Balș va începe să genereze profit, din 2022.
„Suntem încântați că am deschis al unsprezecelea magazin Agroland MEGA din 2021 și că această inaugurare a avut loc în Balș, un oraș unde aveam un magazin tradițional de 80 mp cu rezultate foarte bune, dar care nu permitea dezvoltarea. Ne doream de mai mult timp să deschidem un magazin cu suprafață mare și acum ni s-a oferit oportunitatea. Am convingerea că locuitorii din Balș și împrejurimi vor adopta foarte rapid conceptul Pet & Garden, pe care ne concentrăm acum, la fel cum s-a întâmplat și în cazul celorlalte magazine MEGA pe care le-am deschis anul acesta. Acest concept este cel mai dinamic în Europa de Vest, la nivelul retailului specializat, iar obiectivul nostru este ca, până la finele lui 2022, să atingem numărul de 30 de magazine MEGA deschise, iar astfel să devenim cel mai important jucător din regiune”, spune Horia Cardoș, fondator și director general al Agroland.
Fondatorul celei mai extinse rețele de retail agricol din România consideră că gamele destinate animalelor de companie și grădinăritului se vor menține la același nivel și în ultimul trimestru din 2021, nefiind afectate de restricțiile generate de pandemie. „Anul acesta a fost foarte bun din punct de vedere al prețului cerealelor și al producției și văd cu bucurie că micii fermieri și antreprenorii români din agribusiness sunt tot mai dedicați afacerilor lor”, a mai punctat Horia Cardoș.
Conceptul Agroland MEGA este unic în România, a fost lansat în 2017, și se referă la magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie și hobby farming-ului, având o suprafață mai mare cu 300% decât magazinele Agroland tradiționale.