Airbus a livrat peste 80 de avioane în noiembrie, marcând o creştere considerabilă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit surselor din industrie, citate de Reuters, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

După întârzieri cauzate de lipsa motoarelor şi o avertizare privind profitul la mijlocul anului, un nou acord cu CFM International a permis companiei să recupereze terenul pierdut.

Până în prezent, Airbus a livrat 640 de avioane în 2024, având ca obiectiv livrarea a aproximativ 770 de unităţi pentru întregul an. Totuşi, analiştii estimează că cifra finală va fi mai aproape de 750, în contextul problemelor din lanţul de aprovizionare.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

În contrast, rivalul Boeing a livrat doar 12 avioane în noiembrie, conform estimărilor Cirium Ascend, reflectând dificultăţile în reluarea producţiei după grevele recente.

Prioritizarea livrărilor către Airbus în detrimentul altor producători de avioane a fost confirmată de Safran, co-proprietar al CFM, însă analiştii avertizează că această schimbare ar putea afecta marjele de profit ale producătorilor de motoare.