Airbus Helicopters a anunțat miercuri o creștere de 2% a livrărilor anul trecut, până la 344 de unități, consolidându-și poziția de cel mai mare producător de elicoptere comerciale din lume, în condițiile în care a înregistrat un total net de 362 de comenzi, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Înainte de anulări, filiala Airbus a obținut anul trecut 374 de comenzi brute, a precizat într-un comunicat.

Airbus Helicopters, ai cărei concurenți includ Bell, subsidiara a Textron, și AgustaWestland, parte a companiei italiene Leonardo, a declarat că și-a asigurat 52% din piața globală civilă și parapublică – servicii deținute sau operate de guverne, precum poliția și ambulanțele aeriene – în 2022.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Airbus Helicopters a confirmat, de asemenea, că orele de zbor ale flotei sale de elicoptere au revenit la nivelurile de dinainte de COVID 2019.

Orele de zbor determină veniturile din servicii, care reprezintă aproape jumătate din vânzările Airbus Helicopters.

Amortizată de serviciile publice, cererea de elicoptere a suferit mai puțin din cauza COVID-19 decât industria aeronautică la sol.

Directorul executiv al Airbus Helicopters, Bruno Even, a declarat pentru Reuters în septembrie că orele de zbor au ajuns la nivelurile de dinainte de COVID, iar numărul de elicoptere second-hand disponibile – o frână pentru noile vânzări – a scăzut.

În declarația de miercuri, Even a avertizat însă asupra unui “lanț de aprovizionare fragil”.

Pe partea militară, Airbus Helicopters a declarat că avansează cu proiectarea unei linii de asamblare în Broughton, Țara Galilor, pentru versiunea militară a elicopterului său H175, în cazul în care va fi selectat să livreze pentru armata britanică.

Marea Britanie plănuiește să cumpere până la 44 de elicoptere medii pentru a-și înlocui flota de Pumas și alte modele militare, rivalul european al Airbus, Leonardo, fiind văzut ca favorit.

Leonardo domină piața militară britanică, în timp ce Airbus deține cel mai mare număr de elicoptere comerciale și de urgență.

Marți, directorul executiv al Airbus, Guillaume Faury, a prezentat propunerea companiei la Londra, unde a declarat că unitatea Broughton – o fabrică de bombardiere din al Doilea Război Mondial, unde Airbus produce de zeci de ani aripi pentru avioane – ar deveni singurul loc de asamblare a H175M pentru piața mondială, dacă Airbus va câștiga licitația.