Akio Toyoda, președintele Toyota, va conduce industria auto japoneză

auto, toyota, audi, fiabilitate Sursa foto: Pexels / Erik Mclean

Lobby-ul auto japonez l-a ales pe președintele Toyota, Akio Toyoda, pentru un al treilea mandat rar ca președinte pentru a conduce industria într-o perioadă de schimbări seismice și provocări cu emisii zero.

Toyoda, membru al familiei fondatoare a Toyota Motor, a ocupat funcția de șef al Asociației Producătorilor de Automobile din Japonia din 2018. Majoritatea președinților din trecut au îndeplinit un singur mandat de doi ani.

„Am acceptat rolul după ce am primit opinii că industria are nevoie de continuitate… pentru a depăși această etapă dificilă”, a declarat Toyoda într-o conferință de presă online.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Cu guvernele din întreaga lume înăsprind reglementările privind emisiile pentru a controla încălzirea globală, industria auto este sub presiune pentru a trece la emisii zero, dar există dezacord cu privire la modul de a ajunge acolo.

La conferința ONU privind schimbările climatice de la Glasgow săptămâna trecută, șase mari producători de automobile, inclusiv General Motors, Ford, Volvo și Mercedes-Benz, au semnat o declarație de eliminare în faze a mașinilor pe combustibili fosili până în 2040.

Toyota a refuzat să se alăture acestui grup, argumentând că o mare parte din lume nu este pregătită pentru o trecere la vehiculele electrice. O altă absență notabilă a fost Volkswagen din Germania.

În timp ce unele mărci au anunțat planuri de a deveni complet electrice în următorii ani, Toyota a făcut eforturi pentru o combinație de tehnologii, inclusiv hidrogen și hibride plug-in, ca abordare cea mai practică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: